Ultravåld Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Mitt myckna varande på forumet resulterar ofta, som tillexempel just nu, i att jag kommer försent till saker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 Jag är väl inloggad i princip 100% av tiden jag är vid datorn, har alltid längsta tråden i den vänstraste fliken i Firefox. Och så brukar jag kolla på luncherna i skolan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Jag är väl inloggad i princip 100% av tiden jag är vid datorn, har alltid längsta tråden i den vänstraste fliken i Firefox. Och så brukar jag kolla på luncherna i skolan.Precis samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 När jag sitter vid datorn är alltid ett studio fönster uppe. 😏 Förutom när jag ska hålla på med stora låtar så stänger jag ner 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Jag är väl inloggad i princip 100% av tiden jag är vid datorn, har alltid längsta tråden i den vänstraste fliken i Firefox. Och så brukar jag kolla på luncherna i skolan.Precis samma här! MÄH!!! Jag också ju! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Ja själv blir det ett flertal gånger per dag/kväll/natt. Eftersom jag är arbetslös har jag mycket tid över. Sen hur länge jag sitter här beror på trådarna. Finns väl ingen generell tid. Men gillar även gå in här och kolla när jag tar lite småpauser i musikspelandet/skapandet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bulgrim (oregistrerad) Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Fastnar en timme varannan/var tredje dag - börjar kolla dagens aktiva trådar & sen är man fast! Söker referenser i arkiven, läser & förhoppningsvis lär sig också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BoJoel Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Så fort ungarna sover eller är upptagna med att titta på "Bilar" .. hmm, måste nog köpe en ny DVD snart så jag är säker på att få tid till foruet även när Bilar börjar bli ointressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xzenom Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 20 min till 1 timme om dan om det är nåt intressant som diskuteras, men när det är fullt upp som nu så blir det inte många minuter per dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 På jobbet blir det nästan 8 timmar i sträck.. (När jag jobbar framför datorn dvs) När jag är hemma så blir det lite mer sporadiskt, ett par gånger om dagen brukar jag kika förbi 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.