Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag är väl inloggad i princip 100% av tiden jag är vid datorn, har alltid längsta tråden i den vänstraste fliken i Firefox. Och så brukar jag kolla på luncherna i skolan.

Postat
Jag är väl inloggad i princip 100% av tiden jag är vid datorn, har alltid längsta tråden i den vänstraste fliken i Firefox. Och så brukar jag kolla på luncherna i skolan.
Precis samma här!
Postat
Precis samma här!

MÄH!!!

Jag också ju! 😏

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja själv blir det ett flertal gånger per dag/kväll/natt. Eftersom jag är arbetslös har jag mycket tid över. Sen hur länge jag sitter här beror på trådarna. Finns väl ingen generell tid. Men gillar även gå in här och kolla när jag tar lite småpauser i musikspelandet/skapandet 🙂

Bulgrim (oregistrerad)
Postat

Fastnar en timme varannan/var tredje dag - börjar kolla dagens aktiva trådar & sen är man fast! Söker referenser i arkiven, läser & förhoppningsvis lär sig också.

• 2 veckor senare...
Postat

Så fort ungarna sover eller är upptagna med att titta på "Bilar" .. hmm, måste nog köpe en ny DVD snart så jag är säker på att få tid till foruet även när Bilar börjar bli ointressant.

Postat

20 min till 1 timme om dan om det är nåt intressant som diskuteras, men när det är fullt upp som nu så blir det inte många minuter per dag.

Postat

På jobbet blir det nästan 8 timmar i sträck.. (När jag jobbar framför datorn dvs)

När jag är hemma så blir det lite mer sporadiskt, ett par gånger om dagen brukar jag kika förbi 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.