funkedup Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 (redigerat) Tja 🙂 Efter tre år i mindre roliga norrland är jag äntligen hemma i Göteborg. Nu letar jag efter en eller ett par goa gubbar att skriva och lira rock med. Världen behöver mer rock, så är det bara. I första hand söker jag en gitarrist med bra ideer som e grym på att lira. Även basister går bra. Resten är tänkt att tillkomma senare när material finns. Vem är jag? 24 år gammal. Har pluggat på rockmusiker i Umeå 3 år på sång. har koll på, soul, funk, blues och rock såklart. Influenser: Foo fighters, Stones, John Mayer, The band, Jameriqui, Aretha, MSP, Matchbox 20, Weezer och så vidare. Tankar på att hoppa på ett redan existerande band finns också men då måste det kännas rätt. Covers är över för min del. Been there, done that.. Känner du dig träffad av något av det här so drop me a line! Jag har en del låtar du kan lyssna på också såklart. Dumt att köpa grisen i säcken kanske 😠 All the love! /c Redigerat 19 januari 2008 av funkedup
carlpepper Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Tjena! Jag skrev precis ett inlägg här https://www.studio.se/index.php?showtopic=48212 kolla gärna på det, jag letar nämligen efter rocksångare med unik röst! Tja 🙂 Efter tre år i mindre roliga norrland är jag äntligen hemma i Göteborg. Nu letar jag efter en eller ett par goa gubbar att skriva och lira rock med. Världen behöver mer rock, så är det bara. I första hand söker jag en gitarrist med bra ideer som e grym på att lira. Även basister går bra. Resten är tänkt att tillkomma senare när material finns. Vem är jag? 24 år gammal. Har pluggat på rockmusiker i Umeå 3 år på sång. har koll på, soul, funk, blues och rock såklart. Influenser: Foo fighters, Stones, John Mayer, The band, Jameriqui, Aretha, MSP, Matchbox 20, Weezer och så vidare. Tankar på att hoppa på ett redan existerande band finns också men då måste det kännas rätt. Covers är över för min del. Been there, done that.. Känner du dig träffad av något av det här so drop me a line! Jag har en del låtar du kan lyssna på också såklart. Dumt att köpa grisen i säcken kanske 😆 All the love! /c
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.