Bananamoon Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Titeln säger väl i stort vad jag undrar. 🙂 Det står inget om det på vare sig Digidesigns eller M-Audios hemsida. På t.ex. macproaudio.com står det att den är det. Tidigare Fast Track-interface är ju det, men hur är det med just Ultra? Någon som vet?
Apep Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Titeln säger väl i stort vad jag undrar. 😠Det står inget om det på vare sig Digidesigns eller M-Audios hemsida. På t.ex. macproaudio.com står det att den är det. Tidigare Fast Track-interface är ju det, men hur är det med just Ultra? Någon som vet? Vad jag har fått för mig är att det inte är kompatibelt med m-powered. Har dock inte testat.
mixtur Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Titeln säger väl i stort vad jag undrar. 🙂Det står inget om det på vare sig Digidesigns eller M-Audios hemsida. På t.ex. macproaudio.com står det att den är det. Tidigare Fast Track-interface är ju det, men hur är det med just Ultra? Någon som vet? Vad jag har fått för mig är att det inte är kompatibelt med m-powered. Har dock inte testat. Det är utlovat att den skall bli kompatibel i samband med nästa releast av PT
Apep Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Titeln säger väl i stort vad jag undrar. 😐Det står inget om det på vare sig Digidesigns eller M-Audios hemsida. På t.ex. macproaudio.com står det att den är det. Tidigare Fast Track-interface är ju det, men hur är det med just Ultra? Någon som vet? Vad jag har fått för mig är att det inte är kompatibelt med m-powered. Har dock inte testat. Det är utlovat att den skall bli kompatibel i samband med nästa releast av PT Den har precis blivit kompitabel läste jag på m-audios hemsida 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.