Tobbep Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Hej! Undrar om någon vet om NVmixer går att köra på dator med Windows Vista? Hade denna mixer på min gamla dator med XP, och det funkade fint. Latencyn blev lägre och ljudkvalitén förbättrades avsevärt. Har idag ett ljudkort som heter Realtek High Definition, och är osäker på vad som händer om jag laddar ner NVmixer från Nvidia.
Twilight_Zound Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Hej! Undrar om någon vet om NVmixer går att köra på dator med Windows Vista? Hade denna mixer på min gamla dator med XP, och det funkade fint. Latencyn blev lägre och ljudkvalitén förbättrades avsevärt. Har idag ett ljudkort som heter Realtek High Definition, och är osäker på vad som händer om jag laddar ner NVmixer från Nvidia. Antingen funkar det eller så funkar det inte 😲
Tobbep Postat 18 januari 2008 Trådstartare Postat 18 januari 2008 (redigerat) Hej! Undrar om någon vet om NVmixer går att köra på dator med Windows Vista? Hade denna mixer på min gamla dator med XP, och det funkade fint. Latencyn blev lägre och ljudkvalitén förbättrades avsevärt. Har idag ett ljudkort som heter Realtek High Definition, och är osäker på vad som händer om jag laddar ner NVmixer från Nvidia. En vishet som bara ett orakel kan besitta. Jag lyfter på hatten. Givetvis är det ju bättre att testa först få datorkrångel och svära över det, än att först kolla om någon faktiskt vet.... Redigerat 18 januari 2008 av Tobbep
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.