Björn Olsberg Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Grattis Gabriel, du blev medlem nummer 2000! Forumets popularitet fortsätter att växa, och i lördags var forumet nere på grund av att serverloggarna hade gjort slut på serverutrymmet. Och idag kom svaret: Forumet hade närmare 33 000 unika besökare i september. Källa: Webtrends september 2004 Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. Men det leder oss ändå in på funderingar om att uppgradera vår server så att den klarar trycket vid sådana tillfällen. Vi återkommer med fler detaljer när det eventuellt är dags. Jag vill också passa på att tacka för en helskön community! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. ! Who's the man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 5 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2004 (redigerat) Anar jag ett uns av stolthet? 🙂 Ärligt talat, din låt tillsammans med Hackemans "Det gör ont" gjorde två ordentliga spikar i besökarantalet! Helt underbart. EDIT: Och det leder oss vidare in på tankar om att göra demotjänsten mer raffinerad än den är idag. Men tills vidare får vi hålla tillgodo med forumet som det är. Redigerat 5 oktober 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 (redigerat) Skoj! Härligt Hacke och Danny! Leder dock mig osökt 🙂 in på frågan om moderatorer och sånt 😉 Redigerat 5 oktober 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Tack själv mr. O. Det är ett sant nöje att hänga här (nu när man inte kommer in på ungdomsgårdarna längre 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. ! Who's the man? U the man! u the man ! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. ! Who's the man? Jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 men för sjuttsingen, kan inte hitta låten. för oss som missade parodin på eddie, kan vi få en andra chans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Grattis Gabriel, du blev medlem nummer 2000! Forumets popularitet fortsätter att växa, och i lördags var forumet nere på grund av att serverloggarna hade gjort slut på serverutrymmet. Och idag kom svaret: Forumet hade närmare 33 000 unika besökare i september. Källa: Webtrends september 2004 Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. Men det leder oss ändå in på funderingar om att uppgradera vår server så att den klarar trycket vid sådana tillfällen. Vi återkommer med fler detaljer när det eventuellt är dags. Jag vill också passa på att tacka för en helskön community! Fett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 5 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2004 * IDOL 2004: Eddie vs. Maestro * Jag är full (mel: Det gör ont) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 jaja tråden hittade jag, men man blev sugen på å höra låten me... är det jag som är blind/dum i huvet, eller finns låten där?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Läs hela tråden och håll utkik efter fler länkar så hittar du den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 jo jag bläddrade igenom hela, men det var väl bara nattvaktaren som hade en länk uppe men den funkar ju inte, såklart... =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Danny har lagt ner sin länk nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 oktober 2004 Dela Postat 7 oktober 2004 Säg den stjärna som varar för evigt... 😉 .. fast jag tror att Danny kan hosta fram en länk till sin låt... samma gäller nog Hackeman... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 7 oktober 2004 Dela Postat 7 oktober 2004 jo jag bläddrade igenom hela, men det var väl bara nattvaktaren som hade en länk uppe men den funkar ju inte, såklart... =) Plockade bort på begäran av Danny. Tror ca 70.000 nedladdningar (på två veckor) + aftonbladets artikel satte fet punkt för skämtet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.