Jump to content
Annons

Forumet växer: Nu 2000 medlemmar

Björn Olsberg

Recommended Posts

Grattis Gabriel, du blev medlem nummer 2000! Forumets popularitet fortsätter att växa, och i lördags var forumet nere på grund av att serverloggarna hade gjort slut på serverutrymmet. Och idag kom svaret:

Forumet hade närmare 33 000 unika besökare i september.

Källa: Webtrends september 2004

Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. Men det leder oss ändå in på funderingar om att uppgradera vår server så att den klarar trycket vid sådana tillfällen. Vi återkommer med fler detaljer när det eventuellt är dags.

Jag vill också passa på att tacka för en helskön community!

Dela på andra sajter

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. !

Who's the man?

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Anar jag ett uns av stolthet? 🙂 Ärligt talat, din låt tillsammans med Hackemans "Det gör ont" gjorde två ordentliga spikar i besökarantalet! Helt underbart.

EDIT: Och det leder oss vidare in på tankar om att göra demotjänsten mer raffinerad än den är idag. Men tills vidare får vi hålla tillgodo med forumet som det är.

Redigerat av Olsberg
Dela på andra sajter

Jah Bengt (oregistrerad)

men för sjuttsingen, kan inte hitta låten. för oss som missade parodin på eddie, kan vi få en andra chans?

Dela på andra sajter

Grattis Gabriel, du blev medlem nummer 2000! Forumets popularitet fortsätter att växa, och i lördags var forumet nere på grund av att serverloggarna hade gjort slut på serverutrymmet. Och idag kom svaret:

Forumet hade närmare 33 000 unika besökare i september.

Källa: Webtrends september 2004

Naturligtvis berodde det mycket på Danny Corts remix av Eddie som gjode att forumet fick många nya besökare som egentligen inte är medlemmar. Men det leder oss ändå in på funderingar om att uppgradera vår server så att den klarar trycket vid sådana tillfällen. Vi återkommer med fler detaljer när det eventuellt är dags.

Jag vill också passa på att tacka för en helskön community!

Fett!

Dela på andra sajter

Jah Bengt (oregistrerad)

jaja tråden hittade jag, men man blev sugen på å höra låten me... är det jag som är blind/dum i huvet, eller finns låten där??

Dela på andra sajter

Jah Bengt (oregistrerad)

jo jag bläddrade igenom hela, men det var väl bara nattvaktaren som hade en länk uppe men den funkar ju inte, såklart... =)

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
jo jag bläddrade igenom hela, men det var väl bara nattvaktaren som hade en länk uppe men den funkar ju inte, såklart... =)

Plockade bort på begäran av Danny.

Tror ca 70.000 nedladdningar (på två veckor) + aftonbladets artikel satte fet punkt för skämtet. 😉

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.