zer (oregistrerad) Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Tänkte tipsa om några svenska Fruity Loops tutorials, kan vara bra för alla nybörjare. 😉 Grunderna: Grunderna Musikteori: Musikteori Sidechain: Sidechain Strukturera ditt arbete: Struktur Automation Clips: Automation Clips Inte jag som har gjort dem. Verkar komma från hemsidan Fruitorials.forum24.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tenshie Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Hm, jag kikade på strukturvideon, jättespännande, rename.. färglägg och lek med ikoner, det hade man ju aldrig kommit på annars! 😄 Och killen som pratade var också jobbig, lät som han skulle äta upp sin mic 🙂 Kan ingen få Bengt Alsterlind att göra FL tutorials.. vad mysigt det skulle vara. "Tjipp! Och idag ska vi lära oss hur man gör en Z3TA+ av ett tomt mjölkpaket.." ^.^ Nåväl, tack för videorna zer 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DesmondSparrs Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 kul! 😄 tankar alla nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
best Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Verkar kul, tror jag ska ta mig en titt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DesmondSparrs Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 blev så inspirerad efter musikteori-tutorialen att det blev en låt igår 😄 finns på låtkritik-forumet, elektronisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Paralyze (oregistrerad) Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Tack så mycket =) Grunderna kunde jag redan utantill men musikteorin var rätt intressant 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fresh2death Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 kul att någon gör sånt här 😛 ska tanka när jag kommer hem! frid, en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
breakmegamix Postat 22 februari 2008 Dela Postat 22 februari 2008 (redigerat) de är bra med sådana här tutorials, skulle behövas fler (helst svensktalande) video-röst tutorials fast på mer avancerade grejer - om de inte redan finns.. nåt som vet? 😉 Redigerat 22 februari 2008 av breakmegamix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mustasch (oregistrerad) Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 mmm, verkar ju fint detta! provade ladda hem musikteori men jag måste ha nå fel codec, för ljudet och bilden är helt ur sync. någon annan som har samma problem, och om inte, vilka codec använder ni? provat lite olika men det är fortfarande samma sak 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
breakmegamix Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 jag körde mitt i vlc, och de funka så prova det om du har den, annars finns den på http://www.download.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mustasch (oregistrerad) Postat 25 februari 2008 Dela Postat 25 februari 2008 svårare än så var det inte många tack! och jag får hålla med de andra om en mycket trevlig videotutorial! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
liljekvist Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 (redigerat) Jag kan inte få bild i videorna, bara ljud! Testat Nero Showtime och Media Player, vad skall jag göra? tack på förhand! Det löste sig. Redigerat 26 maj 2008 av liljekvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SpahrProject (oregistrerad) Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 (redigerat) Det verkar intressant. Ska kolla igenom dessa 😉. Redigerat 26 maj 2008 av SpahrProject Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Superstylerz Postat 28 juli 2008 Dela Postat 28 juli 2008 (redigerat) använd vlc EDIT* Det var ganska underhållande även fast man kunde det mesta 🙂 EDIT* Redigerat 30 juli 2008 av Superstylerz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.