Jump to content
Annons

Recommended Posts

zer (oregistrerad)
Postat

TĂ€nkte tipsa om nĂ„gra svenska Fruity Loops tutorials, kan vara bra för alla nybörjare. 😉

Grunderna:

Grunderna

Musikteori:

Musikteori

Sidechain:

Sidechain

Strukturera ditt arbete:

Struktur

Automation Clips:

Automation Clips

Inte jag som har gjort dem. Verkar komma frÄn hemsidan Fruitorials.forum24.se

Annons
Postat

Hm, jag kikade pĂ„ strukturvideon, jĂ€ttespĂ€nnande, rename.. fĂ€rglĂ€gg och lek med ikoner, det hade man ju aldrig kommit pĂ„ annars! 😄

Och killen som pratade var ocksĂ„ jobbig, lĂ€t som han skulle Ă€ta upp sin mic 🙂

Kan ingen fÄ Bengt Alsterlind att göra FL tutorials.. vad mysigt det skulle vara. "Tjipp! Och idag ska vi lÀra oss hur man gör en Z3TA+ av ett tomt mjölkpaket.." ^.^

NĂ„vĂ€l, tack för videorna zer 😛

Paralyze (oregistrerad)
Postat

Tack sĂ„ mycket =) Grunderna kunde jag redan utantill men musikteorin var rĂ€tt intressant đŸ€Ș

• 5 veckor senare...
Postat (redigerat)

de Ă€r bra med sĂ„dana hĂ€r tutorials, skulle behövas fler (helst svensktalande) video-röst tutorials fast pĂ„ mer avancerade grejer - om de inte redan finns.. nĂ„t som vet? 😉

Redigerat av breakmegamix
mustasch (oregistrerad)
Postat

mmm, verkar ju fint detta!

provade ladda hem musikteori men jag mĂ„ste ha nĂ„ fel codec, för ljudet och bilden Ă€r helt ur sync. nĂ„gon annan som har samma problem, och om inte, vilka codec anvĂ€nder ni? provat lite olika men det Ă€r fortfarande samma sak 😏

mustasch (oregistrerad)
Postat

svĂ„rare Ă€n sĂ„ var det inte :rolleyes: mĂ„nga tack! och jag fĂ„r hĂ„lla med de andra om en mycket trevlig videotutorial! 😐

• 3 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Jag kan inte fÄ bild i videorna, bara ljud! Testat Nero Showtime och Media Player, vad skall jag göra?

tack pÄ förhand!

Det löste sig.

Redigerat av liljekvist
SpahrProject (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det verkar intressant. Ska kolla igenom dessa 😉.

Redigerat av SpahrProject
  • 2 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

anvÀnd vlc

EDIT* Det var ganska underhĂ„llande Ă€ven fast man kunde det mesta 🙂 EDIT*

Redigerat av Superstylerz

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.