Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är lite rädd för att jag aldrig mer kommer att få se mina favoriter när jag byter till Logic och mac. Så är det någon som kör med vst i logic och hur fungerar det?....

Mvh

Sonefors

Annons
Postat
Är lite rädd för att jag aldrig mer kommer att få se mina favoriter när jag byter till Logic och mac. Så är det någon som kör med vst i logic och hur fungerar det?....

Mvh

Sonefors

Det fungerar hyfsat ändå får jag säga. Jag har iofs bara testat på lite Steinberg-prylar genom FxPansions vst2au.

Postat

Tänk på att dina pluggar måste vara skrivna för OSX, annars fungerar det inte iaf. Så dina Windows-pluggar kan du tyvärr glömma.

Postat
Tänk på att dina pluggar måste vara skrivna för OSX, annars fungerar det inte iaf. Så dina Windows-pluggar kan du tyvärr glömma.

Det var hårda ord Emil 🙂 ,hehe. Sanningen gör många gånger ont 😛 Aja, jag får väl leva med det då 🙂

Postat

Kommer mina trum samplingar i wav format, att fungera i exs24 eller utrabeat då? 😳

Postat
Kommer mina trum samplingar i wav format, att fungera i exs24 eller utrabeat då? 😳

wavsamplingar funkar i nästintill alla samplers.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.