Jump to content
Annons

Musikcommunity?

monochromic (oregistrerad)

Recommended Posts

Ända sen mp3.com försvann känns det som om jag har haft svårt att få ut min musik på internet. Visst, har en personlig hemsida, men dit kommer ju ingen 😕 Vet ni om nån bra musikcommunity som kan funka som substitut till mp3.com? Har medlat runt lite på beatmaka, men det är ju bara för dansmusik, och jag gör lite av varje.

Dela på andra sajter

Annons

Tack alla, har kollat in några av sajterna, verkar rätt bra. Jag borde kanske ha skrivit att jag menade ställen där man kan få lägga upp sin musik.

Jag tyckte det var så skönt med mp3.com, för det var lixom "THE" place to be, numera känns det som om det finns en hel massa små communities istället. Jaja, ska regga mig på några av dom länkarna ni postade.

Dela på andra sajter

Jag har en känsla av att download.com kommer att bli rätt stora... eftersom de är (eller iaf var) störst med software download är steget inte lika långt för dem att bli stora/störst med music download.

Tills dess att Microsoft kommer med nån tjänst inbäddad i Windows förståss... 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.