Elof (oregistrerad) Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Grymt trevlig IRL! Roligt att vi var ett gäng som gick vidare sen och råkade träffa Leo (mornel) också. Jag har undvikit bankomater än så länge, vill inte se vad det står på minneslappen efter den här helgen. Lyckades iaf träffa Sounden och bytlånas preamps dagen efter. Snygga bilder också, men jag bävar inför roffes. Jag minns några riktigt hemska poser framför den kameran. Imorgon ska TB komma hit och leka, sköj!
Lundin Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Rofflan lovade att skicka mig bilderna när han meckat klart.. så för en smärre summa pengar behöver ju inte livet bli så svårt om du redan nu känner ett visst obehag inför publicering Don't worry.. jag känner också ett visst obehag Någon mer?
Lundin Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 När kommer bilderna ®offe????? Tänkte göra ett bildspel, och jag är faktiskt halvägs! Springer hela tiden mellan pannrummet och datorn så jag har svårt att fokusera. Läste: göra ett Bilspel.. hmm.. DET hade gett höga Cred-poäng
amplifire Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Kunde tyvärr inte komma, skulle vara kul nästa gång.
®offe Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Äntligen blev bilderna klara. Suprapappa, du verkar vara en kul prick med mycket humor? Visst är du det? Snääälla.....? *flämt*
suprapappa Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Äntligen blev bilderna klara.Suprapappa, du verkar vara en kul prick med mycket humor? Visst är du det? Snääälla.....? *flämt* ähum.....blir lite nervös....har ingen aning om vad du pratar om....vad har du för panna förresten? vi kanske kunde ses på värmepumpforum-irl oxå så får vi reda ut det där
®offe Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Äntligen blev bilderna klara.Suprapappa, du verkar vara en kul prick med mycket humor? Visst är du det? Snääälla.....? *flämt* ähum.....blir lite nervös....har ingen aning om vad du pratar om....vad har du för panna förresten? vi kanske kunde ses på värmepumpforum-irl oxå så får vi reda ut det där Ha ha, en CTC ved-olja-el från 1967 som jag konverterat till pellets, men nu SKA DEN UT ! ! Värmepump låter som ljuv musik tycker jag.
xarl Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Tjo, Nu har jag vaknat till oxå. Riktigt trevlig afton måste jag säga. Hoppas bara jag hann sticka innan alla pinsamma bilder togs.... /Carl
®offe Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Ett stort tack till Sounden, för detta lovvärda initiativ, hann aldrig framföra detta under kvällen. TACK /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.