sounden Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 (redigerat) Nej, det står inte IDOL 2008 utan IRL 2008!!! Jag tänkte styra upp något typ av IRL som iallafall innefattar någon typ av ÖL. I mina tankar hade jag tänkt att vi kunde hitta på nått mer än bara öl på Carmen. 😉 Geografiskt är det ju Stockholm som gäller. Datum och tid är ju också en viktig del, när passar det folk bäst? vardag, helg eller fredagar? Skulle vara kul med något typ av tema och kanske hitta något tillräckligt stort lugnt ställe som man kan snacka i lugn och ro utan att behöva skrika varandra i öronen! Idéer mottages gärna! Någon som har en fet studio vi kan vara i ? 😄 2008-01-15 Datum satt: 1 Feb 2008-01-18 Har en studio på G som vi kanske kan hänga lite i innan ölen släcker vår törst!! 2008-01-21 11 medlemmar OK för datum 1 Feb 2008-01-23 Studion sket sig, vi får leta ny... skall vi dricka öl på Pleasant ? Gillar stället skarpt! 2008-01-29 Pleasant sket sig, vi får ta vårt vanliga sunk-hak carmen! Ses på Fredag! 2008-01-30 14 bekräftade IRL:are!! antar att du skall mé Emil? Sen vet vi ju sedan tidigare att det kommer oanmälda forumiter också.. vilket är väldigt trevligt! 2008-02-02 Tack för en trevlig kväll alla som var där! Anmälda och medverkade (18:32- 2/2) Sounden Elof osiris joachime tbruce Gain Majken Schopin Sonefors ®offe Lundin Suprapappa Emil Olsberg royen Jarlo Pazo Carl Ivo Redigerat 3 februari 2008 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Nej, det står inte IDOL 2008 utan IRL 2008!!! Jag tänkte styra upp något typ av IRL som iallafall innefattar någon typ av ÖL. I mina tankar hade jag tänkt att vi kunde hitta på nått mer än bara öl på Carmen. 😉 Geografiskt är det ju Stockholm som gäller. Datum och tid är ju också en viktig del, när passar det folk bäst? vardag, helg eller fredagar? Skulle vara kul med något typ av tema och kanske hitta något tillräckligt stort lugnt ställe som man kan snacka i lugn och ro utan att behöva skrika varandra i öronen! Idéer mottages gärna! Någon som har en fet studio vi kan vara i ? 😄 Anmälda Sounden Elof Emil anmäler sitt intresse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 I mina tankar hade jag tänkt att vi kunde hitta på nått mer än bara öl på Carmen. 😉 Kan tänka mig en pytt med stekt ägg också ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Schysst att anmäla mig i förhand Det är flera namn på formet som man skulle vilja träffa IRL... Kommejännu allesammans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jag, Exil och Mr. Lawson tittar gärna förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Majken? Jarlo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Jag, Exil och Mr. Lawson tittar gärna förbi. 😉 Herr Lawson trivs nog utmärkt på Carmen Joachim då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Ifall tiden passar mig så varför inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Joachim då? Klart jag vill! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Ahfan, om man är 16 är man väl för liten för sånt. Iaf om det blir till att sitta på en bar och dricka öl, för där kommer jag inte in! Osis! Skulle nog vara väldigt skoj och intresant annars! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Ahfan, om man är 16 är man väl för liten för sånt. Iaf om det blir tillatt sitta på en bar och dricka öl, för där kommer jag inte in! Det finns säkert nån av oss som kan leka målsman. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag är på, /Carl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 vore skoj. vilket datum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag hade gärna men det beror alldeles på massa saker... ja framförallt datum såklart. Eller öh, typ bara datum. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Som sagt beroende på datum kan jag inte svara om jag kan komma eller inte , Men det vore ju skojsigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Kul..jag är ON! Föreslår vardag..kombinationen helger och en öl är väl för amatörer 🙂 ? Nån torsdag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Ahfan, om man är 16 är man väl för liten för sånt. Iaf om det blir tillatt sitta på en bar och dricka öl, för där kommer jag inte in! Det finns säkert nån av oss som kan leka målsman. 🙂 Ja, det kanske skulle vara ett alternativ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Ah, jag som tyckte det stod IDOL 2008 (ja, jag var tvungen) Anmäler mig omgående (till IRL alltså, inte IDOL). Det är helt klart roligare att köpa öl än att sälja öl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Lätt! Anmäler mig också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 15 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfält Anmälan är ju förståss inte bindande.. haha Det är mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sådär ur luften, vad sägs om fredag den 1 Feb? //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar även med sig Jarlo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar även med sig Jarlo Bor ni ihop nu eller? Vem är en dominanta parten? Om jag träffar er på stan vem ska jag hälsa på först? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Fan va trevligt. I'm in. So put me on the list 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfält 😄 Anmälan är ju förståss inte bindande.. haha Det är mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sådär ur luften, vad sägs om fredag den 1 Feb? //S Utmärkt datum, jag kan och vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Det ser ut som ett lovande startfält 😄 Anmälan är ju förståss inte bindande.. haha Det är mer bara för att kolla intresset lixom. Ett datum bara sådär ur luften, vad sägs om fredag den 1 Feb? //S Datumet funkar för mig med. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 (redigerat) Bor alla på forumet i Stockholm eller´? 😄 Redigerat 17 januari 2008 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Apep Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Bor alla på forumet i Stockholm eller´? 😄 Bor själv i västerås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zipzap Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Synd att man bor 50 mil från sthlm 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 Synd att man bor 50 mil från sthlm 😲 Jo, samma här.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 Majken? Jarlo? Gifvet! Majken kommer och han tvingar även med sig Jarlo Bor ni ihop nu eller? Vem är en dominanta parten? Om jag träffar er på stan vem ska jag hälsa på först? 😄 Jarlo är switch och jag är submissive. Vilket har gjort att vårat förhållande vissa dagar funkar lite sisådär, han gillar när han får dominera men saknar att ibland få agera slav och slyna. Vi jobbar dock på det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.