Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Vi är tre killar på 16 år som söker vokalist till vårt band. Vi spelar rock/pop/funk och anser vara hyfsat duktiga =)

Vi både skriver egna låtar, spelar covers och försöker få gig så ofta de går.

vi håler till i göteborg och söker dig som e runt 16 år och vill komma nån vart med musiken...

MVH/

Filip, Theodor och Patrik

(trummis, gitarrist och bassist)

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Tjena!

Jag bor i götet, Jag är 18 snart 19 och flyttar till Johanneberg nu till sommaren efter jag tagit studenten. Jag skriver själv väldigt mycket texter (just nu på svenska), och tyckte erat inlägg lät intressant. Jag själv diggar Hellström, Räisänen, Babyshambles och lite sådant..

Jag sjunger även helt okej,,

Jag är väldigt intresserad av någon form av samarbete,, Hör av er!

Tjao Jimmy.

• 2 veckor senare...
Postat
Hej

Vi är tre killar på 16 år som söker vokalist till vårt band. Vi spelar rock/pop/funk och anser vara hyfsat duktiga =)

Vi både skriver egna låtar, spelar covers och försöker få gig så ofta de går.

vi håler till i göteborg och söker dig som e runt 16 år och vill komma nån vart med musiken...

MVH/

Filip, Theodor och Patrik

(trummis, gitarrist och bassist)

Hejsan, Jennie heter jag. Lyssna på min demo: www.myspace.com/jenniebenjaminsson . Hör av er om ni är intresserade, så kan vi prata mer isåfall! jenniebenjaminsson@hotmail.com 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.