Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jäklar vad liten och smidig den var.. Nu fick jag ett ha-begär igen.. Suck. Står det vad priset kommer att landa på? Verkar som att den kommer att bli betydligt billigare än sina storsyskon men det vore jäkla kul att se ett pris. Är det samma synt som de stora TI virusarna bara att den är i miniformat? Kanske dax för min första hårdvarusynt nu då. 🙂

Postat

det ser ut som en lite nerbantad version av en vanlig Ti. eftersom man är accessfrälst ända sen A kom ut så kommer det bli svårt och låta bli köpa den =)

Postat
Pris?

Verkar inte finnas något eftersom den inte finns på marknaden än. Jag har då inte lyckats hitta det iaf. Men jag sprang på ett forum där dom diskuterar den och prisgissningarna verkar hamna runt 900-1000€. Man kan ju alltid hoppas att det stämmer men det är väl bara vänta och se. Tror jag måste ha en. 😉

Postat

Var kopplar man in gitarren? Jag kanske är dum men jag hittar verkligen gitarringång!

Jag menar, man måste ju kunna koppla in gitarren, hur gör man annars?! 😉

Postat

jag har redan en Ti men hagalen som man är så inser jag nog att jag kommer behöva både den här och blofeld=)

Postat

Okay, då har vi fått fram priset då: "1100 euro exklusive moms"

Helt okay, men något dyrare än vad jag hade hoppats på 😄

Postat

Jesus, jag lyssnar inte ens på EDM, men jag fick ändå enormt köpbegär. Kan vara för att det var ett tag sen jag köpte något och konsumenten i mig är så hungrig att han kan 'äta' vad som helst.

Postat

Det är ingen vanlig TI i miniformat, utan en rejält nerbantad version!

Röster mellan 10-50 beroende på complexity och 4 parters multitimbral.

Nä det var inget för mig, speciellt inte om den kommer att kosta ca 1100€

En beggad TI Desktop kan man ju få för ca 9000:-

Får väl bli Waldorf Blofeld istället!

😉

Postat
Det är ingen vanlig TI i miniformat, utan en rejält nerbantad version!

Röster mellan 10-50 beroende på complexity och 4 parters multitimbral.

Nä det var inget för mig, speciellt inte om den kommer att kosta ca 1100€

En beggad TI Desktop kan man ju få för ca 9000:-

Får väl bli Waldorf Blofeld istället!

:rolleyes:

jag är benägen och hålla med dig där. jag var lite kåt på och lägga den till samlingen av accessgear men det e för mkt pengar och lägga för dom specsen. nej jag håller med du.. en blofeld blir bra komplement till min Ti

• 5 veckor senare...
Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag har alltid varit lite småsugen på en Access synt. Blev genast glad när jag såg "filmen" om snow .. eftersom den var liten tänkte jag att priset skulle vara samma! - men ack, blev besviken igen.

Nej tack! 🙂

Redigerat av Mollin
Postat
Jag har alltid varit lite småsugen på en Access synt. Blev genast glad när jag såg "filmen" om snow .. eftersom den var liten tänkte jag att priset skulle vara samma! - men ack, blev besviken igen.

Nej tack! 🙂

Besviken var det!

Personligen så finns det två hårdvarusaker som jag verkligen vill ha, en virus ti desktop och en Elektron Machinedrum SPS-1 UW. Jag trodde nästan att jag skulle kunna få tag i en virus-synth till ett överkomligt pris när jag såg snow, men med tanke på specsen så lär det inte bli någon virus-synth på ett par år. 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.