stevieee Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag spelat in hemma nu skare bli kul o höra hur kasst allt ljud måste låta för er fantaster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Man är väl för snäll egentligen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Fy vad jag hatar sånt här ska nog börja dricka bensin istället!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Vem är Eddie & Danny???????? Bensin är gott punkt slut, man blir liksom explosiv av det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 (redigerat) NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Vem är Eddie & Danny???????? Bensin är gott punkt slut, man blir liksom explosiv av det! Här har du dom!! Edit: fast nu ser jag att låten är borttagen därifrån, forget it! Redigerat 4 oktober 2004 av hammagrella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Snart byter jag forum för gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Eheheeeee...............?!?!?!????? Fattar NADA 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Snart byter jag forum för gott. Japp. https://www.studio.se/index.php?showtopic=4730&hl= https://www.studio.se/index.php?showtopic=4711&hl= https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=4723&s= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Jag lovar. Jag är inte inblandad. Det här är så dåligt så att jag är tvungen att dementera den här gången. Sorry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Inte mitt stuk direkt, men mer kreativt än bara att lyssna, så fortsätt med mera demos ( min dotter gillade eller gillade, hon sa det "där var inte så dåligt"... karl 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Skulle gärna gett konstruktiv kritik men kommer inte på något att säga. Alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Träffades på lunar? 🙂 Det här var inte bra... texten var förmodligen sämre än "Hej på dig Monica" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Jag tycker inte det är lika dåligt som de flesta andra verkar tycka, men du har förmodligen hamnat på fel forum. Du och dina ljudkortsfrågor. Texten låter lite väl mycket tonåring, men du har potential nog för att forstätta med musiken iaf.. lycka till! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stevieee Postat 5 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2004 NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Jag lovar. Jag är inte inblandad. Det här är så dåligt så att jag är tvungen att dementera den här gången. Sorry. har du nåra låtar man kan få höra på ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ernestad Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Herregud skicka ner en blixt från himlen och döda mig på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gud (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Herregud skicka ner en blixt från himlen och döda mig på plats Ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 5 oktober 2004 Dela Postat 5 oktober 2004 Herregud skicka ner en blixt från himlen och döda mig på plats Ok. Javisst ja, han är medlem här också. Och vi som imponeras av antalet medlemmar...tjoo...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Gud, När vi ändå har dig på tråden.... Finns det någon möjlighet att ordna fram en gudabenådad sångerska för inspelning vid månandsskiftet november/december? Vore snällt av dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 NEEEEJ ! Det är EDDIE!!!!!!!!!! Danny, lägg av nu, det är inte roligt längre!!!!!! Jag lovar. Jag är inte inblandad. Det här är så dåligt så att jag är tvungen att dementera den här gången. Sorry. har du nåra låtar man kan få höra på ? Ja. Sätt på radion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Du ska kanske informera honom om vilken/vilka låtar det är oxå...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Ja, för om man sätter på radion just nu så sjunger en snubbe med tunn musche om en string-bikini...å det är ju inte du Danny! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Ja, för om man sätter på radion just nu så sjunger en snubbe med tunn musche om en string-bikini...å det är ju inte du Danny! 😄 Oops Redigerat 6 oktober 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gud (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Gud,När vi ändå har dig på tråden.... Finns det någon möjlighet att ordna fram en gudabenådad sångerska för inspelning vid månandsskiftet november/december? Vore snällt av dig. Jag tror du förväxlar mig med Jultomten. Följ din inre röst så hittar du rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.