Jump to content
Annons

Kärlek


tommiejohansson

Recommended Posts

Fick inspiration till denna tråden i "bli olyckligt kär eller aldrig kär".

jag kom på att jag svarade olyckligt kär... för att jag är just det och det är där denna tråden ska komma in.

Jag kom på att jag kunde ta hjälp av er forum.studio.se-användare för att se vad ni tycker jag ska göra med mitt problem... mina polare försöker hela tiden hjälpa mig, men dom säger bara en massa som att "du får leta efter andra", "det finns många andra som passar dig bättre än hon" och att jag ska adda hon på min nya Msn också.

Men nu till problemet:

Jag tycker om en flicka otroligt mycket, blir alldeles varm när jag ser hon... jag hade hon på min Msn innan men efter ett tag så tog hon och plockade bort mig + blockade mig. Nu har jag en ny Msn och jag går i skola bredvid hons (visserligen bara halva veckan, annars går jag i skolan ungefär 1 kilometer där ifrån)... jag ser hon bara när jag ska kliva på bussen och det är när hon går av densamma. Dessutom när jag ser henne ibland så vägrar hon kolla på mig, så fort jag ser på hon och hon ser att jag gör det så kollar hon åt ett annat håll (det vill säga, jag kan aldrig få ögonkontakt med hon).

I förrgår så fick jag reda på att jag hade en av hennes polare på Msn och polaren berättade för hon att jag "tycker om" hon och hon hade svarat "jaha, vad kul för han då" ("polaren" sa då att hon tror att det är ömsesidigt svar, vilket jag inte tror)... och så fick jag veta att hon inte orkade snacka med mig, att det skulle vara anledningen till att hon bröt kontakten med mig men inte sa något alls.

Så, får se hur många hjälpande händer det finns här på forumet... vet att det kanske är en "töntig" tråd... men jag skulle vilja se vad ni tycker man ska göra 😛

Tacksam för alla svar 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Skit i henne, skit i allt och skit i det! 😕

lätt sagt, men jag klarar inte av att skita i hon... har försökt, men går inte "/

Om du pratar med henne IRL kommer du förmodligen inte kunna göra annat än att skita i henne.

Om inte så är det väl bara att gratulera sig själv till en lyckad affär!

Tror faktiskt att det kommer vara svårt att fortsätta vara kär i henne om hon helt kalt dumpar dig (irl)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i henne, skit i allt och skit i det! 😕

lätt sagt, men jag klarar inte av att skita i hon... har försökt, men går inte "/

Om du pratar med henne IRL kommer du förmodligen inte kunna göra annat än att skita i henne.

Om inte så är det väl bara att gratulera sig själv till en lyckad affär!

Tror faktiskt att det kommer vara svårt att fortsätta vara kär i henne om hon helt kalt dumpar dig (irl)!

aha, okkee... jo, det ligger nog mycket i det

men jag har ju problemet att jag bara ser hon precis när jag ska till skolan vilket är samtidigt som hon stiger av samma buss som jag ska stiga på "/

så jag har liksom aldrig tid, antingen så missar jag hon eller så missar jag skolan

Link to comment
Dela på andra sajter

Missa skolan då!

hmm, vet inte om jag klarar det... inte för att jag är någon sån som pluggar, hade det varit för ett år sedan så hade det varit lättare gjort än sagt faktiskt... men jag funderar på att göra det ändå... trots allt jag kommer gå miste om

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Har du pratat med fruntimret IRL nån gång? Gör det då igen.

Vet du vad skolan heter hon går i? Gå dit.

Vet du vad hon heter? Ring henne.

Vet du vad hon heter? Besök henne.

Har ni EXAKT samma skoltider? Konstigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du pratat med fruntimret IRL nån gång? Gör det då igen.

Vet du vad skolan heter hon går i? Gå dit.

Vet du vad hon heter? Ring henne.

Vet du vad hon heter? Besök henne.

Har ni EXAKT samma skoltider? Konstigt.

Har du pratat med fruntimret IRL nån gång? Gör det då igen. - Nej, det har jag inte.

Vet du vad skolan heter hon går i? Gå dit. - Ja, jag gick där själv så sent som förra året.

Vet du vad hon heter? Ring henne. - Ja, jag vet vad hon heter... men känns inte det påträngande för hon om jag bara snokar reda på hons nummer och ringer?

Vet du vad hon heter? Besök henne. - Vet inte i vilken av närliggande hålor hon bor i.

Har ni EXAKT samma skoltider? Konstigt. - Inte exakt... men halva veckan så är jag i en skola en kilometer ifrån den hon går i och andra halvan så har jag bara 10 minuters raster + lunchen.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Om du vet vad hon heter kanske du kan ta reda på var hon bor. I alla fall vet du vilken skola det gäller, så "råka" råka på henne en dag bara.

Använde ordet "hennes" istället för "hons" i kontakterna med henne, så löser sig allt av sig själv!

Blir jag bjuden på bröllopet?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du vet vad hon heter kanske du kan ta reda på var hon bor. I alla fall vet du vilken skola det gäller, så "råka" råka på henne en dag bara.

Använde ordet "hennes" istället för "hons" i kontakterna med henne, så löser sig allt av sig själv!

Blir jag bjuden på bröllopet?

🙂

mm, kanske man skulle kunna göra... men det blir nog svårt, men värt ett försök känns det som 🙂

Självklart 🙂 Jag skriver in dig redan nu 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Åt helvete!

Fyfan, jag har inte sett hon sedan förra torsdagen före idag när jag såg hon kliva in i en bil utanför sin skola när jag gick till den skolan... och bara kanske en halvtimme senare så såg jag hon i samma bil som rullade utanför där jag bor. Har inte haft en schans att göra någonting eller "lägga in stöten" som en del säger.

Så man kan säga att dethär att få tag i hon går åt helvete... så jag ber er om kollar här att lägga era förslag... bra eller dåliga, jag gillar kul grejer 🙂 och så vill jag passa på att fråga, vad gillar brudar för musik-genre? (kanske inte det sriösaste men...) ⚠️

Så, inga förslag är dåliga förslag... snälla, hjälp! 😲

PS! Jag kan lägga in min nästa skiva som tack till den som kommer på förslaget som lyckas? (inte heller så seriöst... men ändå) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte om jag låter elak, men för mig låter det som att du egentligen inte är kär i henne på riktigt... hur mycket har du egentligen umgåtts med henne? Skulle du ärligt kunna säga att du verkligen känner henne? Nu gissar jag i och för sig bara, så jag ber om ursäkt om jag har fel. Men det låter som du gör nästan exakt som jag gjorde när jag gick i sjuan, inbillar dig att du är i nån som är söt för att du vill ha nån att vara kär i.

Förlåt så mycket om jag har missuppfattat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Leeroy (oregistrerad)
brudar är skit!
brudar is the shit!

Så sant, så sant.

Hur fan gick det här till? 😆

hahah orka! förfalskning!😄

brudar är skit!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte om jag låter elak, men för mig låter det som att du egentligen inte är kär i henne på riktigt... hur mycket har du egentligen umgåtts med henne? Skulle du ärligt kunna säga att du verkligen känner henne? Nu gissar jag i och för sig bara, så jag ber om ursäkt om jag har fel. Men det låter som du gör nästan exakt som jag gjorde när jag gick i sjuan, inbillar dig att du är i nån som är söt för att du vill ha nån att vara kär i.

Förlåt så mycket om jag har missuppfattat!

Det är ju det jag har försökt med... lära känne hon riktigt, men jag är en person som aldrig ärligt kunnat säga att jag känner någon...

Link to comment
Dela på andra sajter

vad gillar brudar för musik-genre?

😐😲😲 , brudar gillar inte musik!

Men herre gud!... du måste skojja xD jag vet att flickor älskar musik... kanske inte han "Musik" här på forumet men, "Ljudet" musik 😲

Skojjar bara "Musik"... ta inte illa upp 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

vad gillar brudar för musik-genre?

😏😉🙂 , brudar gillar inte musik!

Men herre gud!... du måste skojja xD jag vet att flickor älskar musik... kanske inte han "Musik" här på forumet men, "Ljudet" musik 😆

Skojjar bara "Musik"... ta inte illa upp 🙂

Nopp, brudar gillar inte musik.

EDIT: Ljudet alltså, brudar gillar inte kultur iht, inte poesi, inte konst, inte dikter, inte teather och inte musik!

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

vad gillar brudar för musik-genre?

😎😆😆 , brudar gillar inte musik!

Men herre gud!... du måste skojja xD jag vet att flickor älskar musik... kanske inte han "Musik" här på forumet men, "Ljudet" musik 😆

Skojjar bara "Musik"... ta inte illa upp 🙂

Nopp, brudar gillar inte musik.

EDIT: Ljudet alltså, brudar gillar inte kultur iht, inte poesi, inte konst, inte dikter, inte teather och inte musik!

Haha 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...