Sickan Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 (redigerat) Hej Studio-folk! Jag har fått ett problem med den annars bästa VST-pluggen jag någonsin anvädt, ConsoleVST. Häromdagen höll jag på att arbeta med ett projekt och plötsligt dog datorn och startade om sig, när datorn hade startat igen så såg jag att sjävla rutan som dyker upp när man trycker på "e" hade blivit tom. Först installerade jag om Console fast problemet kvarstod, jag installerade om ett antal gånger efter det och rensade allt som hade med Console att göra men det är fortfarande såhär. Bild: Så det ska se ut Jag märkte att det inte är själva VST'n som det är fel på utan bara det visuella, för jag hade en Console laddad till en annan kanal och där fick jag ljud men jag fick ingen bild så jag kan inte ändra något. Felmeddelande från FL Studio: Vet någon hur man löser detta? //Sickan EDIT: Console funkar precis som det ska i Standalone-programmet men inte i VST eller DX. Redigerat 13 januari 2008 av Sickan
Sickan Postat 13 januari 2008 Trådstartare Postat 13 januari 2008 Efter mycket knep och knåp och ännu mer ominstallationer har jag löst problemet. Jag avinstallerade programmet, sökte igenom hela datorn efter rester, tömmde alla nycklar osv i registret som hade med console att göra. Problemet låg i C:\Documents and Settings\Sickan\Application Data\ARTTeknika\console där licensnyckeln osv ligger, när jag tog bort den och installerade det igen fungerade det som det skulle!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.