Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, får ursäkta ifall denna fråga kommit upp tidigare, hittade dock inget när jag sökte, har heller ingen lust att bläddra igenom alla hundratals sidor med trådar, så;

Finns det några fina sidor på internet fyllda med övningar/noter för keyboard? Kanske sidor som berättar lite om olika sätt att spela på ett keyboard, förklarar olika saker relaterade till detta ämne osv.

Har ni något bra tips att komma med om man vill bli bättre på att spela keyboard?

Jag uppskattar all sorts respons.

mvh

psyfly

Annons
Postat

Tack så mycket för länkarna, de ska undersökas!

Och ja, jag vänder mig alltid till google i första hand, men eftersom jag inte fick så mycket intressanta svar när jag sökte på "keyboardövningar" så tänkte jag att jag lika gärna kunde vända mig till ett forum istället, det är ju trots allt ett väldigt bra ställe att fråga efter hjälp på 😆

Tack än en gång iaf.

Postat

All sorts respons....

OK, jag blev inspirerad av Brian Eno att spela synt. Äntligen ett instrument som man kunde spela med bara pekfingret och ändå bli rockstjärna. Fast det gickju åt helvete när de polyphona kom... Så blev jag inte rockstjärna heller. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.