tofumannen Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Det finns en sunkig webrip av låten Bleed från kommande skivan ObZen här: http://rapidshare.com/files/83123383/M_B_W...logspot.com.rar Fränt som tusan säger jag, men som sagt, sunkig upplösning får ni leva med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clawfinger (oregistrerad) Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Det finns en sunkig webrip av låten Bleed från kommande skivan ObZen här: http://rapidshare.com/files/83123383/M_B_W...logspot.com.rarFränt som tusan säger jag, men som sagt, sunkig upplösning får ni leva med http://www.nuclearblastusa.com/nb/v2/news/....php?newsID=453 Nån som plockade den härifrån antagligen. Nya plattan är jävligt bra, jag lovar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 fan va baaaall.. jag längtar efter den riktiga plattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tofumannen Postat 12 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2008 Nån som plockade den härifrån antagligen. Nya plattan är jävligt bra, jag lovar. 🙂 Gissar att du hört det mesta redan. Rackarns avundsjuk och EXTREEEMT otålig. GAH!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Nån som plockade den härifrån antagligen. Nya plattan är jävligt bra, jag lovar. 😄 Gissar att du hört det mesta redan. Rackarns avundsjuk och EXTREEEMT otålig. GAH!! 🙂 du är inte ensam om o va avis. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clawfinger (oregistrerad) Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Det roligaste är att jag har hört riff till tusen, men jag har inte hört det färdiga resultatet än. Lite roligare så, på nått sätt. Jag är iofs bra på att hålla mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Förbannat så bra, som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SirAlex Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 skivan har läckt ut på nätet 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 skivan har läckt ut på nätet 🙂 vart då är då frågan.. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SirAlex Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 det vet jag inte, och det tänker jag inte ta reda på 🥰 min polare tankade den nånstans, och jag lyssnar motvilligt på den i detta nu. jag ska givetvis köpa skivan när den kommer, det måste jag påpeka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tofumannen Postat 30 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 30 januari 2008 Asså? Nåja, jag köper den ändå samma nanosekund som den går att köpa även om jag tankat den innan dess Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clawfinger (oregistrerad) Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Enligt Nuclear Blast, så är läckan Svensk. Synd. Hade hoppats på nån dum amerikan eller tysk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 30 januari 2008 Dela Postat 30 januari 2008 Jag tycker det är bra att skivan har läkt, jag tycker till och med att skivbolaget själva skulle ha lagt ut den. Alla som har hört hela skivan vet att den är värd att köpa och alla som funderar på att köpa skivan lär ju bli ännu mer sugna av alla recensioner den redan fått. Plus att skivan är nästan 6 månader försenad så dom måste förvänta sig att fansen är lite sugna på den. PLUS, att tomas har blivit mycket sexigare, Nästan till den gränsen att mårtens självklara plats som bandets snygging är hotad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SirAlex Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 PLUS, att tomas har blivit mycket sexigare, Nästan till den gränsen att mårtens självklara plats som bandets snygging är hotad. har han klippt sig? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 Det första läcket av promon hade tyvärr bajskvalle så den förstörde mitt första intryck lite men det blir ett självklart köp när skivan kommer. Kommer inte lyssna nåt på det läckta innan om det inte kommer nåt i bättre kvalle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 PLUS, att tomas har blivit mycket sexigare, Nästan till den gränsen att mårtens självklara plats som bandets snygging är hotad. har han klippt sig? 🙂 tvärtom, han har fått riktigt lång hår och krulligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Desecrated Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 Det första läcket av promon hade tyvärr bajskvalle så den förstörde mitt första intryck lite men det blir ett självklart köp när skivan kommer. Kommer inte lyssna nåt på det läckta innan om det inte kommer nåt i bättre kvalle. Det finns ett ute nu som är 160. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 (redigerat) de har precis spelat nya låtar på P3-Rock och de ska spela mer..så pass på om ni vill lyssna på nya meshuggah http://www.sr.se/P3/ håller på till kl 01 inatt 🙂 (edit) dagens datum 08/01/31 Redigerat 31 januari 2008 av Larsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Det första läcket av promon hade tyvärr bajskvalle så den förstörde mitt första intryck lite men det blir ett självklart köp när skivan kommer. Kommer inte lyssna nåt på det läckta innan om det inte kommer nåt i bättre kvalle. Det finns ett ute nu som är 160. Det var den jag syftade på 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 5 februari 2008 Dela Postat 5 februari 2008 Nån annan än jag som tycker skivan är sönderproducerad? känns som den funkar klockrent i högtalare men i lurar så smiskar alla ljud och visst är det rått men platt och dött egentligen. Synd att de bakar sönder virveln så, kunde lika gärna slagit med en köttbit i skrivbordet lixom. känns som det moderna metalsoundet där stereogitarrer tar upp 90% av ljudbilden och eventuella melodier som dyker upp ibland ska vara så låga så man knappt hör dom, allt för trycket och svetten, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 Nån annan än jag som tycker skivan är sönderproducerad? känns som den funkar klockrent i högtalare men i lurar så smiskar alla ljud och visst är det rått men platt och dött egentligen. Synd att de bakar sönder virveln så, kunde lika gärna slagit med en köttbit i skrivbordet lixom. känns som det moderna metalsoundet där stereogitarrer tar upp 90% av ljudbilden och eventuella melodier som dyker upp ibland ska vara så låga så man knappt hör dom, allt för trycket och svetten, eller? Precis så e det, ingenting som kan kallas dynamik skall finnas utan en vägg av upfaceljud skall möta dej.. Jösses vad jag gillar ljudbilden 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 Nån annan än jag som tycker skivan är sönderproducerad? känns som den funkar klockrent i högtalare men i lurar så smiskar alla ljud och visst är det rått men platt och dött egentligen. Synd att de bakar sönder virveln så, kunde lika gärna slagit med en köttbit i skrivbordet lixom. känns som det moderna metalsoundet där stereogitarrer tar upp 90% av ljudbilden och eventuella melodier som dyker upp ibland ska vara så låga så man knappt hör dom, allt för trycket och svetten, eller? Precis så e det, ingenting som kan kallas dynamik skall finnas utan en vägg av upfaceljud skall möta dej.. Jösses vad jag gillar ljudbilden ☺️ nej fan det suger ju :\. Alltså själva soundet ska ju vara rått osv, men ljudtekniskt och dynamiskt sett behöver det inte vara kört i mangeln. aja, säkert en riktigt grym skiva ändå, den får nog gå en hel del under 2008 i lurarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.