vezto (oregistrerad) Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Köpte mp3 option på nätet, tankade ner och installerade. när jag nu försöker "bounca" den till disk så får jag ett medellande som lyder: The Mp3 option cannot be enabled becauce: Module initialazion failed for MP3.dll. The MP3 demo period may have expierd. fattar verkligen ingenting. Vad har jag missat? Hjälp mig.
MLundkvist Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Vilket system har du ? Mac/PC? Vilken version av ProTools? Testa installera om mp3 option från din skiva.
vezto (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Vilket system har du ? Mac/PC? Vilken version av ProTools?Testa installera om mp3 option från din skiva. Jag har Windows vista,kör Pro tools 7.4,Mp3 option ingick inte i skivan, de va därför jag köpte den på nätet o laddade hem från Digidesigns hemsida som en fil.
vezto (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Kan lägga till att de är Pro Tools 7.4 LE
MLundkvist Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Mp3 option finns som tillval när man installerar ProTools. sätt i skivan o kör exe filen och när du kommer till vad som ska installeras så tar du bort allt utom Mp3 option. Prova det först.
aolsson Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Har du läst igenom FAQ'n? Köpte mp3 option på nätet, tankade ner och installerade.när jag nu försöker "bounca" den till disk så får jag ett medellande som lyder: The Mp3 option cannot be enabled becauce: Module initialazion failed for MP3.dll. The MP3 demo period may have expierd. fattar verkligen ingenting. Vad har jag missat? Hjälp mig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.