Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej! Jag är en konstnär/konststuderande (på högskolenivå) som jobbar med en performanceshow/föreställning för scen. I den ingår en karaktär som är en artist. Tänk en mix mellan Fabio (den italienska modellen) och E-type, som vokalist. Typ. Planen är att föreställningen har premiär i Maj och att den kan åka på någon slags turné efter det. Inget är helt fastställt, men det finns en bra möjlighet att ha premiär på en av de största kulturella institutionerna i Umeå.

Texterna är rätt enkla (Det är två låtar/nummer i showen) och jag kan spela in vokaldelen i studio. Vad jag behöver är musiken, helt enkelt. Jag ger fria händer för den delen och det kan vara ett resultat av dialog eller en helt egen produktion.

Tanken är att inom kort göra en video som ska funka som teaser, men den fiktiva artisten kan få leva sitt eget liv (utanför showen) och man kan tänka sig flera låtar ifall det funkar bra. Ett kortare/längre samarbete m.a.o. Helt enligt överenskommelse.

Det är lite brådskande, i synnerhet med låten som även ska släppas som video.

Nån som är intresserad?

Redigerat av RRRR
Annons
Postat

Vad är det du vill ? att någon ska skapa en låt ifrån SCRATCH eller har du ackord och liknande som någon bara ska spela in? för om så är fallet kan jag göra det... men jag kan inte garantera att det blir JÄTTEbra

Postat
Vad är det du vill ? att någon ska skapa en låt ifrån SCRATCH eller har du ackord och liknande som någon bara ska spela in? för om så är fallet kan jag göra det... men jag kan inte garantera att det blir JÄTTEbra

Det är i princip från scratch.. det jag har är en text/vokalslinga som behöver en botten/ett sammanhang.

• 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.