Johan Royen Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 (redigerat) Jepp, 4.0.1-uppdateringen är tydligen klar. Redigerat 10 januari 2008 av royen
karlblau Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Najs... Browser * Performance problem when having many ReFills installed. Precis denna bugg hade jag ...
Sonnert Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 alla-som-inte-hämtar-är-våldtäcksmän jag har faktiskt inte stött på några buggar 🙂
IDF Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 alla-som-inte-hämtar-är-våldtäcksmän jag har faktiskt inte stött på några buggar 😎 jag har inte det heller.. 😎
Assar Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det har jag. Men jag är inte säker på exakt i vilket läge den uppstår. Det är i sequensern, när man redigerar vissa clips och växlar mellan visningslägena och mellan kvantiserings-snap av/på. I nåt visst läge så är kvanti-snappen av trots att knappen visar på. Det märks när man flyttar ett event och märker att det inte snappar. Om man klickar på snap-knappen två gånger så fixar det sig, så det är ingen allvarlig bugg. Vad jag kan se av fix-listan så är inte de tnåt som de åtgärdat i den här uppdateringen.
Johan Royen Postat 11 januari 2008 Trådstartare Postat 11 januari 2008 Changed Zoom behavior: The program now zooms on the song position locator if it's in view. If not, it zooms towards the left edge of the current view. Detta var det enda jag hade problem med, men det var å andra sidan ganska störigt...
Union Postat 15 januari 2008 Postat 15 januari 2008 Jag har inte haft några som helst problem med Reason 4. Men jag uppdaterade i alla fall för att vara säker på att inte få problem i framtiden heller. En sak som dock gladde mig att de la till är att man numera kan trycka ctrl (command för mac) + r när en thor är markerad för att sätta ut slumpvalda värden på alla stegen på stegsequencern. Jag brukar nämligen rätt ofta använda just stegseqencern som en sorts extra LFO i mina patcher för att slippa koppla in en massa matrixar och/eller malströmmar för att få in fler LFO:er.
Tracer Postat 2 mars 2008 Postat 2 mars 2008 alla-som-inte-hämtar-är-våldtäcksmän jag har faktiskt inte stött på några buggar 🙂 jag har inte det heller.. 🙂 Naw.. det är synd om er 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.