Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hej jag hittar inte nånstans jag kan fråga detta, jag vill gå in i en studio och spela in en cd, har inga musiker men det krävs kanske bara en som kan göra allt, jag vet inte.

det som jag ska göra är en hyllning to en stor svensk artist och för mitt eget nöje och lite vänner alltså inget stort projekt och jag vill göra det så billigt som möjligt.

Vad jag vill veta är om det finns möjligheter att göra detta på en dag, jag bor i Malmö.

Tack på förhand

Redigerat av Olsberg
Tydliggjorde rubrik från "ny medlem vill fråga nåt"
  • 2 månader senare...
Annons
Postat
hej jag hittar inte nånstans jag kan fråga detta, jag vill gå in i en studio och spela in en cd, har inga musiker men det krävs kanske bara en som kan göra allt, jag vet inte.

det som jag ska göra är en hyllning to en stor svensk artist och för mitt eget nöje och lite vänner alltså inget stort projekt och jag vill göra det så billigt som möjligt.

Vad jag vill veta är om det finns möjligheter att göra detta på en dag, jag bor i Malmö.

Tack på förhand

Kanske lite sent ut men jag kan hjälpa dig. Är du intresserad så hör av dig (fredderico@hotmail.com)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.