ChromaWoods Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Nu blev jag sugen på en härlig bullfitta 😮 🙂😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Jaha... vad har vi för status på kanelbullejävlatramsdagen då? My bull-count so far: * 2 kanelgifflar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 www.kanelbullensdag.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Uppdaterad bull-count: * 2 kanelgifflar * 1 kanelbulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Ingen. Jag ska passa mig för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Näää, nu får det allt bli ANDRA bullar här 😆 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Nu blev jag sugen på en härlig bullfitta 😛 😆 :lol: Nu förväxlar du allt kanelbullens dag med bullfittans dag. Det är en helgdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Här får ni några smiley-bullar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Näe, har inte undgått Kanelbullens dag. Jag har ätit en kaneldrulle på Örat (universitetsfiket heter så!) och ska nu hem och baka flera. Kaneldrullar och ballonsaft! Ha det gott!// Gladys 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Ska vi ha tävling?! Vem äter flest bullar på Kanelbullens dag! Jag återkommer med en rapportering efter bullbaket!// Gladys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 jag har också varit på örat... på riktigt alltså. hänger på farmakologen denna läsperioden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Här får ni några smiley-bullar! ...och här är en kanelbulle i 1-byte-varianten: @ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Nu blev jag sugen på en härlig bullfitta 😎 😉😛 Nu förväxlar du allt kanelbullens dag med bullfittans dag. Det är en helgdag. Och när sjutton är den då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Här får ni några smiley-bullar! ...och här är en kanelbulle i 1-byte-varianten: @ 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Näe, har inte undgått Kanylballens dag. Jag har ätit en kaneldrule på örat och ska nu hem och banka flera. Kaneldrular och ballonsaft! Ha det gott!// Gladys 😐 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oknytt Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Näe, har inte undgått Kanylballens dag. Jag har ätit en kaneldrule på örat och ska nu hem och banka flera. Kaneldrular och ballonsaft! Ha det gott!// Gladys 😐 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Det blev 33 stora kaneldrullar ... som jag bakade alltså. Fyra slank genom min gom, så det bidde bara 5 totalt idag! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Det blev 33 stora kaneldrullar ... som jag bakade alltså. Fyra slank genom min gom, så det bidde bara 5 totalt idag! 😳 Hoppas att de blev bra, jag och min kompis var inte så ambitiösa. Jag hade ingen pensel, och hon orka inte springa hem. Så det blev albino bullar utan penslat ägg på toppen. Men de smaka lika gott när de var nygräddade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Jag bakar (erkänt, meriterat, referenser finnes) världens bästa bullar. Jag penslar aldrig med ägg. Typiskt överskattat. Bullbesserwisserbengt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Jag bakar (erkänt, meriterat, referenser finnes) världens bästa bullar. Jag penslar aldrig med ägg. Typiskt överskattat. Bullbesserwisserbengt Du har visserligen referenser...men behöver såklart några till... Skicka ett par nybakta bullar till mig på lördag morgon, lagom till frukostkaffet så ska jag ge ett expertutlåtande. Redigerat 5 oktober 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gladys Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Bullbesserwisserbengt Du har visserligen referenser...men behöver såklart några till... Skicka ett par nybakta bullar till mig på lördag morgon, lagom till frukostkaffet så ska jag ge ett expertutlåtande. Hey, du kan väl ansluta till vår IRL i morgon? Vallhagen kan väl ha en bulle innanför rocken?// Gladys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 om man ger sin hund en bulle. Blir det då en BullDog? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Jag bakar (erkänt, meriterat, referenser finnes) världens bästa bullar. Jag penslar aldrig med ägg. Typiskt överskattat. Bullbesserwisserbengt Du har visserligen referenser...men behöver såklart några till... Skicka ett par nybakta bullar till mig på lördag morgon, lagom till frukostkaffet så ska jag ge ett expertutlåtande. Relevant förfrågan! Det blir till att fyllebaka natten fre-lör efter IRLen! Kan jag leverera vid 04:30? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Bullbesserwisserbengt Du har visserligen referenser...men behöver såklart några till... Skicka ett par nybakta bullar till mig på lördag morgon, lagom till frukostkaffet så ska jag ge ett expertutlåtande. Hey, du kan väl ansluta till vår IRL i morgon? Vallhagen kan väl ha en bulle innanför rocken?// Gladys Man kanske kan låna ett bakbord på Hamlet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Jag bakar (erkänt, meriterat, referenser finnes) världens bästa bullar. Jag penslar aldrig med ägg. Typiskt överskattat. Bullbesserwisserbengt Du har visserligen referenser...men behöver såklart några till... Skicka ett par nybakta bullar till mig på lördag morgon, lagom till frukostkaffet så ska jag ge ett expertutlåtande. Relevant förfrågan! Det blir till att fyllebaka natten fre-lör efter IRLen! Kan jag leverera vid 04:30? Ingen fara om du spiller öl i degen. Malt som mjöl 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Man kanske kan låna ett bakbord på Hamlet? Ska vi väcka upp muffinsbakartävlingen? 😉 EDIT: Muffinfestival del 1 Redigerat 5 oktober 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.