Jump to content
Annons

Pinsamma situationer


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

En tråd om pinsamma situationer. Exempel:

Trampar i hundbajs, strax innan ni rusar på bussen. Alla vet att det är du som luktar.

Råkar spy ner ett säte på en buss, spårvagn. Folk märker det.

Spottar rejält slem i storm utomhus, så det landar på någon. Denne någon ser det direkt.

Lägger av en brakare som märks ljudligt. Alla vänder sig om och glor, t.ex. på ett bröllop vid bordet.

Gräver i näsan. Blir uttittad och baktalad.

Ståfräs i tid och otid. Hehe...

Berätta om egna erfarenheter och hur ni löste dem, om ni brydde er om att lösa dem.

😄

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

[klipper från ett inlägg jag skrev på ett kusin-forum]

För ett tag sedan var jag hemma hos en kompis kompis och hennes sambo och drack lite öl. Som vanligt var det hemköp-varianten, och det ville då naturligtvis rinna rakt igenom kroppen, så toalettbesöken blev ganska frekventa.

Vid kvällens tredje toalettbesök bestämde jag mig för att vara macho och stå upp och lätta på trycket, vilket jag sällan gör när jag är hemma hos folk. Det var då olyckan var framme. Toaletten var nämligen inte i perfekt trim, utan sittringen ville gärna falla ner när man fällt upp den. Jag märkte detta, och placerade den försiktigt i sitt läge, den stannade kvar där, och jag kunde sätta igång.

Som i slow-motion började plötsligt ringen falla, och i mitt huvud hördes ett sånt där filmiskt "Noooooooooo", också det i basig slowmotion, men det hela löstes smidigt med hjälp av en hand som snabbt placerade tillbaks sittringen på sin plats. Problemet var bara att jag använde fel hand, eller rättare sagt båda händerna, vilket fick till följd av att jag så att säga missade målet ganska rejält. 3 sekunder senare rullade jag panikartat ut toalettpapper från rullen rabblandes "nejnejnejdetärintesant, dettahänderinte, nejnejnejneeeej", varefter det blev en noggrann rengöring av badrummet i all hemlighet.

Bredvid toalettstolen fanns en såndär tidningshög som mannen i lägenheten brukade läsa. Reklamblad från olika datorbutiker. Ni vet sådant som vissa tycker är skräp, medan vi andra tycker är månadens höjdpunkt. "Jaaa, dustinkatalogen har kommit, nu ska jag bannemig sätta mig och skita en timma!". Dessa tidningar var hur som helst lite fuktskadade efter min olycka, vilket jag smidigt löste genom att först hälla av överflödig vätska, och sedan vända dom fuktiga delarna nedåt, så dom inte syntes.

Haha, tänkte jag. Jag är så smart.

Sen gick jag ut och satte mig bland dom andra igen och låtsades skratta med i samtalet. I själva verket satt jag och tänkte att "hoppas ingen kommer på mig hoppas ingen märker nåt aaaaah, guvapinsamt!". Insåg ganska snart att det var en otroligt dålig idé att bara vända på tidningarna, hur otroligt vidrigt det var, fick ångest över det. "Haha, rolig anekdot jocke... (ehm, ursäkta jag måste gå på toa igen)"

Sen smusslade jag ut tidningarna från toaletten och placerade dom i pappersinsamlingen i köket. Haha, smoooooooth!

Två dagar senare hade paret brutit, tjejen panik-flyttat därifrån och jag fick en ny ångestattack. Jag fick bilder i huvudet av att killen hittade sina älskade dustintidningar i pappersinsamlingen, tog det som en förolämpning och börjat gräla om det.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...