zagabar Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Jaa, som titlarna antyder så vill jag hitta liknande musik som denna preset song från min roland D-5. Det låter enligt mig som något B-soundtrack från nån 80-tals-film, men jag tycker den låter nice. 😄 Nån som vet något band eller soundtrack med liknande egenskaper? http://download.yousendit.com/593A6E401024B632
zagabar Postat 9 januari 2008 Trådstartare Postat 9 januari 2008 Njaa, det var inte lika groovy och cool. 🙂 Men tack ändå.^^
FunkyKeys Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 De gamla japanska fusionhjältarna Casiopea har några låtar som låter så. Fast bättre såklart, det var en sur programmering detta... Hoppas det kan vara nåt.
Claes Holmerup Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Lite fusion och jazzinfluenser... Kanske George Duke kan vara något? Chick Corea också till viss del (det som inte är för jazzigt...)? Kanske också Herbie Hancock, Marcus Miller och liknande hjältar? 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.