Jump to content
Annons

Ont i Halsen ! ?


perez

Recommended Posts

Tjena Tjena!

Är det bara jag här som verkligen hatar att ha ont i halsen? Jag ligger hellre å spyr var femte minut.

Jag e så jävla less på det här å behöver bra grejer som hjälper. Annars kommer jag ta en kniv å skrapa bort det onda i halsen, även om det kanske inte blir bättre..

Bafucin(stavning) å moguacin? (stavning där med:P?)

Dom två är fan helt jävla sämst. Så dom är borta.

kom med tips å idéer innan min hals dör. (A)

Dessutom låter jag som dom som blir intervjuad på efterlyst just nu så man kan ju inte spela in nåt fint direkt ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bästa tipset är att inte få ont i halsen. Gott om c-vitamin utspritt över hela dagen fixar biffen, då får man inte alls lika mycket symptom vid förkylningar. Under det år jag provat detta, har jag bara haft ont i halsen en gång, då jag hälsat på en 2-åring ett par dagar och råkade ut för något monstervirus.

Hade för övrigt ont i halsen mest hela tiden tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tusan också, hade det funnits Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe hade jag slagit till direkt

Ä, va fan, köp bara lite ingefära på konsum, riv fint eller hacka och stöt med en mortel och blanda ca fem delar Vademecumcvitaminspritthe och en del ingefära. Tar inte mer än fem min och vipps så har man en alldeles egen hemmalagad Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Tusan också, hade det funnits Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe hade jag slagit till direkt

Ä, va fan, köp bara lite ingefära på konsum, riv fint eller hacka och stöt med en mortel och blanda ca fem delar Vademecumcvitaminspritthe och en del ingefära. Tar inte mer än fem min och vipps så har man en alldeles egen hemmalagad Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe! 🙂

Ojdå, bara 5 minuter. Ja det var ju ingefära.... eller jag menar ingen fara... eller... äsch... hasch? häsch!

(vilken tur att ämnet redan låg off-topic)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan! Nu har jag vaknat 😉

En grej som faktistk hjälpte lite var inte "Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe". Iof testade jag inte det men jag tog jättelite whiskey.. Imorse så kunde jag iaf käka. Så prova på whiskey om ni har halsont 😄

Vademecumcvitaminspritcitroningefärathe? Någon som testat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...