Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det inte en viss skillnad mellan deppmusik och deprimerande musik? Det du räknade upp tillhör ju dock definitivt den senare kategorin. 😆

Annons
  • Svar 66
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Thåström - "Mannen som blev en gris" funkar alltid för mig. Och självklart Johnny Cash - Man comes around.. särskilt hans version av Hurt.. fan vad deppig jag blir.

Postat (redigerat)

Jag måste ju säga att låten "ingen vill veta var har du köpt din tröja" är deprimerande på alla sätt och vis. Texten är hemsk, och låten... ja, låten?

var bara tvungen att skriva det även fast det inte riktigt passar in i trådens tema.

Redigerat av Pro fool
captain nemo (oregistrerad)
Postat

Hörde idag - Bo Kaspers - Ett ögonblick i sänder. Jag höll på att köra av vägen. Så deppigt...

//nemo

Postat
Hörde idag - Bo Kaspers - Ett ögonblick i sänder. Jag höll på att köra av vägen. Så deppigt...

//nemo

Ja, den är sååå bra...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.