Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

har en usb mick, Jlabs BMC , o när jag spelar in på cubase så är de jag spelar in en aning för långt efter låten så att jag måste korrigera o hållla på , finns de nåt man kan göra åt de här ? 😠

Annons
Postat

Att fixa till din Latency genom att öka latenctbufferten för ditt ljudkort i inspelningsprogramet eller att köpa ett nytt ljudkort är två tänkbara lösningar på ditt problem 😠

Postat
Att fixa till din Latency genom att öka latenctbufferten för ditt ljudkort i inspelningsprogramet eller att köpa ett nytt ljudkort är två tänkbara lösningar på ditt problem 😠

vet ju inte ens hur ja gör de

Postat

Vad står det i manualen?

Postat
Att fixa till din Latency genom att öka latenctbufferten för ditt ljudkort i inspelningsprogramet eller att köpa ett nytt ljudkort är två tänkbara lösningar på ditt problem 🙂

Vad står det i manualen?

hittade ingenting som jag förstod i den

drloop (oregistrerad)
Postat

Kan du förklara lite tydliger vad som händer, det var lite svårt att förstå vad du menar med ditt första inlägg.

Postat
Kan du förklara lite tydliger vad som händer, det var lite svårt att förstå vad du menar med ditt första inlägg.

de som jag gör är att importera en låt till cubase och sedan sjunger jag i mikrofonen och när jag lyssnar eller exporterar så ligger sången en halv sekund efter låten, fast att jag sjungit rätt . och mikrofonen är en ingång försej och den är varken synkad till input ljudkortet i datorn eller output ljudkortet i datorn, och jag har testat med asio4all eller va de heter men jag lyckas inte fixa till de ändå för jag är inte tillräckligt duktig för att förstå allting, har testat o knappa på de mesta utan framgång, en kompis sa att jag skulle ge mer diskplats och ramminne till ljudkortet för att de skulle bli bättre av nån anledning men de har jag inte heller lyckats göra... jobbigt 🙂

Postat

de som jag gör är att importera en låt till cubase och sedan sjunger jag i mikrofonen och när jag lyssnar eller exporterar så ligger sången en halv sekund efter låten, fast att jag sjungit rätt . och mikrofonen är en ingång försej och den är varken synkad till input ljudkortet i datorn eller output ljudkortet i datorn, och jag har testat med asio4all eller va de heter men jag lyckas inte fixa till de ändå för jag är inte tillräckligt duktig för att förstå allting, har testat o knappa på de mesta utan framgång, en kompis sa att jag skulle ge mer diskplats och ramminne till ljudkortet för att de skulle bli bättre av nån anledning men de har jag inte heller lyckats göra... jobbigt 🙂

jag löste de visst, jag testade att använda DMA Block - input på sync reference i advanced options i multimedia setup på device setup så fungerade det helt plötsligt 😄🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.