Jump to content
Annons

ny amatör på forumet


DJwolfa

Recommended Posts

Hejsan alla glada och sura jag heter Victor å kommer från en mindre ort strax utanför Göteborg. Jag blev medlem här nån gång i sommras men glömde av mitt lösenord och har inte fixat nytt förens nu. jag är en 15 åring som spelar piano, gitarr, och lite trummor och är sugen på att göra egen musik i datorn och främst nått punk-rock liknande och techno (ja, jag vet att det är en udda kombination men, men). jag är även DJ på fritidsgården där jag bor och det är la därifrån mitt techno nördande kommer.

MVH victor varga

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan alla glada och sura jag heter Victor å kommer från en mindre ort strax utanför Göteborg. Jag blev medlem här nån gång i sommras men glömde av mitt lösenord och har inte fixat nytt förens nu. jag är en 15 åring som spelar piano, gitarr, och lite trummor och är sugen på att göra egen musik i datorn och främst nått punk-rock liknande och techno (ja, jag vet att det är en udda kombination men, men). jag är även DJ på fritidsgården där jag bor och det är la därifrån mitt techno nördande kommer.

MVH victor varga

Fan va gött att de kommer lite yngre fölk hit..! själv e ja bara 14. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...