Becker Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Hej! Vilket är värst? 🙂 :musik Olycklig kärlek är väl aldrig kul så jag väljer nog aldrig kär.
david.roennlund Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 (redigerat) hm, svårt fråga.... När man är olyckligt kär kan man ju leva med personen i fråga i ens fantasi och det är ju inte så pjokigt 😉 så hellre olyckligt kär, än inte alls! Redigerat 7 januari 2008 av david.roennlund
Lithium Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Hellre olyckligt kär, då skriver man ju bättre musik! 🙂
david.roennlund Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 Hellre olyckligt kär, då skriver man ju bättre musik! precis:)
kajan Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 Hellre olyckligt kär, då skriver man ju bättre musik! 🙂 Så jävla sant!!
tommiejohansson Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Hellre olyckligt kär, då skriver man ju bättre musik! 🙂 Haha, håller med dig precis 🙂 så jag jobbar just nu 😆
Skogholm Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Att va olyckligt kär! Aldrig kär så har man ju inget och lida för eller?
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det är fan hårt när ens hemliga crush plötsligt är "no longer listed as single" på facebook... 😄
Emulator Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det är fan hårt när ens hemliga crush plötsligt är "no longer listed as single" på facebook... 😄 ouch.
Lithium Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det är fan hårt när ens hemliga crush plötsligt är "no longer listed as single" på facebook... 😄 🙂 ...men det kanske blev en riktig hit då! 🙂
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det är fan hårt när ens hemliga crush plötsligt är "no longer listed as single" på facebook... 🙂 🙂 ...men det kanske blev en riktig hit då! 🙂 verkligen.. a hit in my face. 😄
david.roennlund Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Annars kan man ju köra på den helt underbara varianten att ens hemliga crush är ens polare 😄🙂
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Annars kan man ju köra på den helt underbara varianten att ens hemliga crush är ens polare 😄🙂 Mhm.. *nickar medhållande*
Eternal Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Bra fråga. Olyckligt kär har både positiva och negativa känslor. Att aldrig bli kär har varken eller. Livet innehåller både upp och nedgångar så jag väljer olyckligt kär.
Lithium Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Bra fråga. Olyckligt kär har både positiva och negativa känslor. Att aldrig bli kär har varken eller. Livet innehåller både upp och nedgångar så jag väljer olyckligt kär. Klart att man kan uppleva positiva känslor även om man aldrig blir kär, jag är inte kär men jag är glad ändå!
Lilleman Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Hej! Vilket är värst? 🙂 :musik - Hellre olycklig, kärlekslös, vild sex, än oärlig kärleksfull stram sex... 😆
Dingbats Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Annars kan man ju köra på den helt underbara varianten att ens hemliga crush är ens polare 🙂🙁 Jag kör på att min hemliga crush inte finns på riktigt... 😆
Biran Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 (redigerat) Kär var man på högstadiet, man tände i princip på alla honor som gick på 2 ben.. Nu e man bara gammal å trött, orka bry sej om kärleken 😆 Redigerat 12 januari 2008 av Biran
david.roennlund Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 (redigerat) Kär var man på högstadiet, man tände i princip på alla honor som gick på 2 ben..Nu e man bara gammal å trött, orka bry sej om kärleken 🙂 Tror nog många tänder på alla honor på två ben betydligt längre än högstadiet 😉 Redigerat 13 januari 2008 av david.roennlund
Lithium Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 Kär var man på högstadiet, man tände i princip på alla honor som gick på 2 ben..Nu e man bara gammal å trött, orka bry sej om kärleken 🙂 Tror nog många tänder på alla honor på två ben betydligt längre än högstadiet 😉 Jag till exempel 🙂
tommiejohansson Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 Olyckligt kär är jag, vilket jag visserligen tidigare sagt i denna tråd... mycket bättre så, då har man ju någon att kämpa för... och lyckas man så blir man lyckligare än den som aldrig kär någonsin kommer bli...
Eternal Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Bra fråga. Olyckligt kär har både positiva och negativa känslor. Att aldrig bli kär har varken eller. Livet innehåller både upp och nedgångar så jag väljer olyckligt kär. Klart att man kan uppleva positiva känslor även om man aldrig blir kär, jag är inte kär men jag är glad ändå! Givetvis. Men jag har då aldrig stött på någon känsla som kan liknas den vid kärlek.
Lithium Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Bra fråga. Olyckligt kär har både positiva och negativa känslor. Att aldrig bli kär har varken eller. Livet innehåller både upp och nedgångar så jag väljer olyckligt kär. Klart att man kan uppleva positiva känslor även om man aldrig blir kär, jag är inte kär men jag är glad ändå! Givetvis. Men jag har då aldrig stött på någon känsla som kan liknas den vid kärlek. Ja, men det är skillnad på kärlek och att vara kär. Jag kan ju känna en enorm glädje av att känna kärlek till min dotter utan att jag är kär i någon. Den känslan är enormt stark kanske tom starkare än att vara kär!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.