Carle Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Hej Jag heter Carl, född 89 och bor i Eskilstuna. Började köra Ejay på lågstadiet och sedan blev det Fruity Loops under mitten på mellanstadiet. När jag konfirmerades fick jag Reason 2.5. När jag fyllde 18 fick jag uppgradering till 3.0. Pluggar musik på S.t eskils musiklinje med inriktning sång. Jag startade min "karriär" inom musik med Trance. I ettan på gymnasiet slog det över ganska fort och nu pysslar jag nästan bara med Indie-electro-pop och Indiepop eller någon mer alternativ singer-songwrightergenre. Just nu köper jag på min grejer så jag ska kunna spela in saker hemma och inte bara jobba med Midi i reason. Fl har jag sedan länge skrotat. jag är ingen ljudtekniker eller ljudsnobb. ´Jag är mer en låtskrivare och liter hällre på låten än produktionen. www.myspace.com/carlmusic <--- Min electro www.myspace.com/svenskavisorattrojatill <---- Min pop.
Carle Postat 6 januari 2008 Trådstartare Postat 6 januari 2008 Tack, men jag har vart här i början av sommaren. 😊 Bara missat denna tråd som rubriken antyder.
Anders F Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Tack, men jag har vart här i början av sommaren. 😊 Bara missat denna tråd som rubriken antyder. 😛 ja, men man skall alltid hälsa de som gör en presentation välkomna *skratt*. Det är god ton.
Gäst Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Konstiga formuleringar och slarvfel i din presentation, dig hälsar jag inte på. Gör om gör rätt! Skämt åsido, hej i efterskott! ☺️
Memphis Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Konstiga formuleringar och slarvfel i din presentation, dig hälsar jag inte på. Gör om gör rätt!Skämt åsido, hej i efterskott! ☺️ ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.