Juliet (oregistrerad) Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 Hej. Jag är ny här och läser ofta inlägg här i forumet. Jag har just byggt en egen liten hemstudio där jag mest jobbar akustiskt. Spelar in i Protools på en Mac G4. Kommer att lägga ut låtarna på Myspace så småningom, under bandnamnet Juliet & the Happy daggers. Annars jobbar jag som skådespelare, musiker, studiekonsulent på NBV + diverse. Är dessutom 4-barnsfar och ger familjen det mesta av min tid. Jag sjunger och skriver texter i ett band som heter plan714, kolla www.myspace.com/plan714. Skriver också texter och poesi. Kolla "Olas utpost" på nätet. Tja´rå!
sixties Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 (redigerat) välkommen! varför inte skcka in ett bidrag till punkfestivalen om det kan var något för dig! info i länken nedan Redigerat 6 januari 2008 av sixties
Juliet (oregistrerad) Postat 6 januari 2008 Postat 6 januari 2008 välkommen! varför inte skcka in ett bidrag till punkfestivalen om det kan var något för dig! info i länken nedan Tjohej, det ska jag gärna göra. Kruxet är att jag är rätt ny i studiodatorvärlden och vet ännu inte hur jag ska göra för att spara en låt i 192-bitars bitrate, mp3. Om du eller någon annan som vet hur man gör det i ProTools, vill beskriva det för mig så är du/hon/han välkommen. Vill du lyssna på en av "mina" punklåtar som redan finns publicerad, så gå till www.myspace.com/plan714 och lyssna på "Kyssar". Allt gott! Juliet/Nicklas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.