staf Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Kul med ett forum som detta đ Jag heter Staf, producerar house musik sedan 1997. Jag bor i Schweiz och arbetar i studio mĂ„n-fre och DJ ar pĂ„ helgerna. Jag Ă€r öppen för att diskutera musik!!! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 VĂ€lkommen hit! đ Alltid trevligt med nya medlemmar och ny musik. đ Ha det gött Ciao! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 HiYa đ Pendlar du ? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Jag bor i Schweiz Dom ska ha bra klockning dÀrborta. VÀlkommen. Posta nÄn lÄt sÄ man fÄr höra vad du hÄller pÄ med... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
freddie Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Hej đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Benke Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 VÀlkommen! Vad Àr det för studio du jobbar i? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 VĂ€lkommen Staf... ..vi diskuterar musik 24-7, Ă„ret om đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 VĂ€lkommen! Schweiz Ă€r trevligt đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 wellcome đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Hej! Schweiz, ja, lika svĂ„rt att stava som att att stava till parrallelslalom! (fantastiskt komplicerad vits đ ) Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
staf Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 3 oktober 2004 Hej tack alla för ett trevligt bemötande đ jag sammanfattar alla frĂ„gorna VĂ€lkommen hit! tack Pendlar du ? nej Posta nĂ„n lĂ„t sĂ„ man fĂ„r höra vad du hĂ„ller pĂ„ med... kolla under www.mod-productions.com efter ljudklipp Vad Ă€r det för studio du jobbar i? PC -> cubase & logic + en jĂ€vla massa pluggar och ljud (har jobbat externt förr men har valt PC som huvudplattform av olika anledning) Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Wilkommen! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Wilkommen! đ Fan den tĂ€nkte jag ta. Ztravo Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
staf Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 3 oktober 2004 Wilkommen! đ hehe Danke... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
nkai Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 What's up aye? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 VĂ€lkommen! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 4 oktober 2004 Dela Postat 4 oktober 2004 Joddelihopp pĂ„ dig! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 27 oktober 2004 Dela Postat 27 oktober 2004 Jag vet att det Ă€r ett sent vĂ€lkomnande frĂ„n mig, men jag bara mĂ„ste sĂ€ga jodelihopp till dig hĂ€r! Hoppas du blev nöjd med de senaste gitarrtagningarna! KĂ€nns verkligen hi-tech att jobba ihop pĂ„ det hĂ€r viset. Hoppas vi hinner göra nĂ„t nu nĂ€r du Ă€r pĂ„ besök i Svedala! Vi ses pĂ„ stĂ€llet med de höga stolarna! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
staf Postat 2 november 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 2 november 2004 Jag vet att det Ă€r ett sent vĂ€lkomnande frĂ„n mig, men jag bara mĂ„ste sĂ€ga jodelihopp till dig hĂ€r! Hoppas du blev nöjd med de senaste gitarrtagningarna! KĂ€nns verkligen hi-tech att jobba ihop pĂ„ det hĂ€r viset. Hoppas vi hinner göra nĂ„t nu nĂ€r du Ă€r pĂ„ besök i Svedala! Vi ses pĂ„ stĂ€llet med de höga stolarna! đ hallojsan, jag har inte hunnit lyssna Ă€nnu sĂ„ noga pĂ„ dom nya tagningarna för det blev lite stressit hĂ€r senaste tiden. Skitledsen för att jag var tvungen att Ă„ka hem tidigare Ă€n planerat men vi kan ta det dĂ€r stĂ€llet med stolarna runt jul om det funkar för dig? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
osiris Postat 2 november 2004 Dela Postat 2 november 2004 VÀlkommen staf! =) Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
staf Postat 2 november 2004 TrĂ„dstartare Dela Postat 2 november 2004 VĂ€lkommen staf! =) HallĂ„ dĂ€r Osiris đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Trevligt!! VÀlkommen!! /Magnus Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
L.C Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Tjenare Tjenare VÀlkommen till vÄrt glada gÀng. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
staf Postat 3 november 2004 TrÄdstartare Dela Postat 3 november 2004 hej hej hej hej hej hej Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 hej hej hej hej hej hej LOL đđđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hej och vÀlkommen! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.