Chris_Emil Postat 3 januari 2008 Dela Postat 3 januari 2008 (redigerat) Hur korkad fĂ„r man vara ? men lite roligt Ă€r det ocksĂ„! Jag hade vĂ€rsta problemet med mina nyköpta lurar och va extremt orolig att det sista paret hos 4sound HBG var felkonstruerat. Nu har jag kommit fram till att det Ă€r mitt huvud som sitter lite pĂ„ sned. Alla mina korkade inlĂ€gg lĂ„ter jag vara kvar som exempel đ InlĂ€gg 1: LĂ„ter vĂ€ldigt konstigt nĂ€r jag tex spelar en mp3a vilken som helst...Liksom för mycket ambiance. Har testat bĂ„de med Toneport som ljudkort och SB audigy 2 (pĂ„ vista, men kan detta verkligen vara orsaken?) Kanske borde byta dem för att vara sĂ€ker pĂ„ att jag inte fĂ„tt ett par med fabriksfel ? NĂ€r jag lyssnade pĂ„ dem pĂ„ 4sound var dom sĂ„ grymt bra, men nu, ja, riktig besvikelse iom detta. kan inte justera volym etc i kontrollpanelen och dem lĂ„ter rĂ€tt klent, Ă€ven med maxad volym. All hjĂ€lp mottages. / Orolig đ InlĂ€gg 2: Ok nu lĂ„ter ljudet bra, men jag har bara ljud i högra luren...Inget glapp i sladden vad jag hittar. skuuumt đ InlĂ€gg 3: Ledsen att skriva igen, men jag behöver lite hjĂ€lp, verkligen :SOm jag panorerar ut ljudet, i vilket program som hellst sĂ„ försvinner ambiancen och det lĂ„ter bra, i bĂ„da lurar.... Detta Ă€r vĂ€ldigt skumt :S I mina andra lurar (JamMate lol) sĂ„ hĂ€nder inte detta ... Fasfel ? Lösning: Satt och kollade igenom mina drivrutiner nĂ€r jag gav upp helt enkelt. Jag la ihop lurarna pĂ„ bordet och rörde lite pĂ„ sladden som man kopplar in i vĂ€nstra luren.. drog ut den och mĂ€rkte till min förvĂ„ning att dĂ€r fanns ju gĂ€nger đ Jag SKRUVADE i sladden och vips var det löst, hur korkad fĂ„r man vara ? NĂ€ nu ska jag kolla film och förtrĂ€nga de senaste 2 timmarna đ± Redigerat 4 januari 2008 av Chris_Emil Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Chris_Emil Postat 3 januari 2008 TrÄdstartare Dela Postat 3 januari 2008 (redigerat) ... gammalt inlÀgg raderat ^^ Redigerat 3 januari 2008 av Chris_Emil Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Chris_Emil Postat 3 januari 2008 TrÄdstartare Dela Postat 3 januari 2008 (redigerat) ... gammalt inlÀgg raderat ^^ Redigerat 3 januari 2008 av Chris_Emil Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ewil Postat 14 augusti 2009 Dela Postat 14 augusti 2009 Haha, way to go! đ Min lokala musikaffĂ€r fĂ„r hem exakt sĂ„na lurar snart och rekommenderar mig dom. Vill du ge en kort recension? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.