nadom Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Yoyo, nu har jag kollat i manualen massa men jag blir ändå inte klok på detta. Jag vill skicka en massa kanaler (trummor, bas, synthar å så) till en effektkanal å dom som jag skickar ska bara låta ur den. Tror jag. =) Hm.. Jag vill göra ett typiskt filterhouse-break och då vill jag filtrera ner (?) trummor, bas, synth osv. Hur gör man? Jag har Antares Filter å Cubase SX 2... Jag får de bara till att om jag skickar en kanal till en fX kanal så låter de fortfarande från den kanalen jag skickar å de vill ja inte... Ja, jag vet inte hur jag ska förklara bättre men men, hoppas nån fattar =) /MVH Niklas
VacUm Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Du kan göra en group och skicka ut spår dit. Sen kör du inserter på gruppen bara.
VacUm Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Project -> Add track -> Group Track Välj sedan grouptracket som utgång på resp. track som du vill ha ut. Släng sen på inserter på grouptracket och automatisera dom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.