Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har bott i sthlm i ett år. Provat att lira i lite olika band med det har antingen känts fel eller så har folk haft motivationsbrist. Jag vill hitta folk att lira med. Jag är gitarrist och tycker att det roligaste som finns är att lira. Jag skriver mkt eget och det är nog allt från hårdrock till country. Jag gillar de flesta stilar men har blivit för bekväm tror jag för att lira metal:)

FInns det nån som behöver en gitarrist eller som vill starta upp något?

Jag lägger upp mina lugnare låtar på myspace då och då.

http://www.myspace.com/erikcarlsson

• 1 månad senare...
Annons
Postat
Jag har bott i sthlm i ett år. Provat att lira i lite olika band med det har antingen känts fel eller så har folk haft motivationsbrist. Jag vill hitta folk att lira med. Jag är gitarrist och tycker att det roligaste som finns är att lira. Jag skriver mkt eget och det är nog allt från hårdrock till country. Jag gillar de flesta stilar men har blivit för bekväm tror jag för att lira metal:)

FInns det nån som behöver en gitarrist eller som vill starta upp något?

Jag lägger upp mina lugnare låtar på myspace då och då.

http://www.myspace.com/erikcarlsson

Tja!Är oxå gitarrist med bas som bi instrument.Lirar ståbas sen några månader (4)Försöker dra igång rockabilly/psychobilly/hillbilly/country/.......pff pff pryl.Nyfrälst inom genren.Har replokal i kallhäll järfälla .med all utr

Motivation? Ja!smått manisk.Har kontakt med bas spelande trummis.Frälst av Reverend Horton Heat.Är 39 årig snorunge.

Ring så snackar vi lite

Robban

58351668

0707818612

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.