Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Mmm, jodå en sådan start förpliktigar 😆

Är det bara första sida? Finns det inget mer?

Verkar vara nåt databas fel...

Redigerat av drloop
Postat

Tycker första sidan va cool 🙂 Men när man väl kommer in i din crib så kändes menyerna lite tråkiga och fyllde inte riktigt upp förväntningarna från första sidan. Kunde man inte göra knapparna som flaskor, cigaretter osv. så hade det känts mer som det satt ihop med första sidan. Men det ska sägas, ta mina kommentarer med stor nypa salt, har inte gjort en egen hemsida och kan inte detta med att göra hemsida heller 🙂

MVH

Anders

Postat

Bilden på introsidan är riktigt snygg. Läcker font.

På indexsidan tycker jag det är för mycket struktur-på-struktur. Jag skulle nog fortsätta med svart som bakgrund för att länka samman de två sidorna, tycker bakgrunden kluddar till det.

Fonten på länkarna är ganska grötig och gör det svårt att läsa dom.

En stor eloge för bilden och go nuts.

Postat (redigerat)

Introbilden är faktiskt snygg och den funkar absolut om man vet om att den är lite ironisk och skämtsam. Sedan läser man blogginlägg med massor av "fuck" och "shit" och där du berättar att du blev full på Bailey's - vilket i sig inte är ett problem då du naturligtvis får använda dig av alla möjliga svordomar och bli full på vad som helst utan att jag ska bry mig. Min poäng är att när man då har läst ditt blogginlägg (som ger en rockstar-wannabe-aktig känsla) så börjar man undra om introbilden verkligen är ett skämt eller om du säger att det är ett skämt fast det egentligen inte är det. Rörigt, jag vet, men om så är fallet så faller det big time. Annars tycker jag som sagt att det är snyggt. Men ska man skämta om det och vara ironisk så får man vara ordentligt ironisk och inte lite halvdant för då missar man lätt skämtet. 🙂

Redigerat av Overkill
Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag hade velat se samma teckensnitt på menyknapparna som det var på förstasidan! 😲 t.ex. den där där det står "sunglasses", "fender" .. 😛

Jag gillade verkligen förstasidan!! bra ironi! 😕

Redigerat av Mollin
Postat (redigerat)

Jag anser att även; om någon inte fattar ironin så funkar framsidan, för den är så genuint genom snygg att jag önskar jag gjort det själv. Tyvärr faller sidan som kommer sen ("cribbet"). Men jobba på att göra nånting liknande på hela sidan så kommer de bli grymt snyggt.

Mollin kom med en grymt bra idé när de gällde fonten.

EDIT: Fixade min konstiga formulering.

Redigerat av Gäst
Postat

Å ena sidan:

+ Uppkäftigt à la Sid Vicious

+ Svart/Vitt

Å andra sidan:

- ”[pil] sunglasses”

Åsså värstingen:

Superminus: FENDER!!! FENDER??? (Doesn’t go with the pic, dude!)

Bonus: Cool tatuering.

Postat (redigerat)

Är det bara jag som tycker det ser ut som om fendern i detta fall är en fallossymbol som i detta läge blir tillfredställd? 😆

Och den som skriver "man ser det man vill se" är död 😛

Redigerat av Gäst

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.