Tilly Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Är det någon som vet nånting om Kviberg här i Göteborg? Jag är själv från Göteborg men aldrig varit där ute. Dom östra stadsdelarna.
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2008 Postat 3 januari 2008 (redigerat) Det är väl där de har eller har haft ett stort överskottslager med militära kläder bl.a. En gång kunde man köpa en begagnad stridsvagn där hehe... Sedan har de en del fotbollsplaner som de lånar ut till Gothia Cup, när alla de lagen är i stan. I Björkekärr (ej Kviberg, men väl även det östra delarna av Göteborg) är hör och häpna huspriserna mätt per kvm för första gången högre än i väst, dvs. Långedrag/Askim/Näset, läste jag i tidningen. Redigerat 3 januari 2008 av musik
Tilly Postat 3 januari 2008 Trådstartare Postat 3 januari 2008 Vad vet du om området då? Är det mycket stök där borta?
Wernborg Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 I dom gamla kasernera ute i Kviberg huserar ju en jätteloppis varje helg. En sevärdhet om inte annat.
Tilly Postat 22 januari 2008 Trådstartare Postat 22 januari 2008 Det blev aldrig kviberg! Nu flyttar vi till Rosendal/studiegången vid dom östra stadsdelarna. 5 min från östra sjukhuset!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.