Gäst Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Tjena, nu är det så att jag mer och mer snöat in på house. Har hållit på med det ett tag och gör all musik i Ableton Live. Alla kommentarer jag fått på senaste tiden från vänner som fått äran att lyssna adderar bara till det jag själv känner: musiken är bra, men det krävs sång för att det ska slå. Så nu frågar jag er, kära musikkompanjoner. Finns det någon trevlig själ som kan tänkas ha en sångröst och inspelnings möjligheter? Det ända som behövs är egentligen att ni spelar in sången och skickar till mig eller om ni vill får ni även skriva texter och melodier till musiken själv. Hursomhelst, vi kan ta alla frågor och detaljer här i forumet. Här är iallafall ett smakprov på 2 låtar som är i desperat behov av sång. Tack på förhand!
BigStef Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Tjena, nu är det så att jag mer och mer snöat in på house. Har hållit på med det ett tag och gör all musik i Ableton Live. Alla kommentarer jag fått på senaste tiden från vänner som fått äran att lyssna adderar bara till det jag själv känner:musiken är bra, men det krävs sång för att det ska slå. Så nu frågar jag er, kära musikkompanjoner. Finns det någon trevlig själ som kan tänkas ha en sångröst och inspelnings möjligheter? Det ända som behövs är egentligen att ni spelar in sången och skickar till mig eller om ni vill får ni även skriva texter och melodier till musiken själv. Hursomhelst, vi kan ta alla frågor och detaljer här i forumet. Här är iallafall ett smakprov på 2 låtar som är i desperat behov av sång. Tack på förhand! Du har PM 🙂
Curry_Man Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Hej, min vän som kallas Torpeden här på forumet tror att han kan bidra med sång och röst pålägg. Jag kan inte gå i god för honom då jag inte vet hur bra/dålig han är. Svarar i hans namn eftersom han ej kan svara på ditt inlägg pga att hans konto är för nytt. Lycka till!
Gäst Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Hej, min vän som kallas Torpeden här på forumet tror att han kan bidra med sång och röst pålägg. Jag kan inte gå i god för honom då jag inte vet hur bra/dålig han är. Svarar i hans namn eftersom han ej kan svara på ditt inlägg pga att hans konto är för nytt. Lycka till! Tyvärr blir det nog inte nåt av det nu, har inlett ett samarbeta med Stefan som postade ovan dig. Tack för visat intresse iallafall.
Gäst Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Skön låt! Informera oss när song kommer Den första låten som heter "Cocaine Bitch" på MySpace (har bytt namn nu) är strax klar...hoppas jag. Är fortfarande inte riktigt 100 procent nöjd med mixen men jag jobbar på det dag och natt. Kommer nog posta den i låtkritik sektionen och här när den är klar. Sen tar arbetet på den andra låten vid.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.