djavad Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Hej! Jag har en del låtar som jag vill lägga röst samt gitarr på. (http://www.myspace.com/djavadhedgi) Jag är även mycket intresserad av att starta ett samarbete då det är roligare att sitta två st. Tycker ni om det ni hör så är det bara att höra av sig! /Djavad
Lithium Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Köp en gura o sjung själv, både kul, lätt och givande! 🙂
djavad Postat 2 januari 2008 Trådstartare Postat 2 januari 2008 Köp en gura o sjung själv, både kul, lätt och givande! 🙂 Hahaha, tvinga mig inte att komma och sjunga för dig, för då skulle du förstå... ;-)
Gäst Postat 2 januari 2008 Postat 2 januari 2008 Jag är en (enligt mig själv) mer än godkänd gitarrist och är dessutom erfaren basist. Har en rätt sjysst hemstudio som endast saknar sång mic. Jag kan dock inte sjunga och skulle jag nu vilja ge mig på det behöver jag bara flytta över ljudkortet och datorn till replokalen som jag och en polare snart färdigställt. Så jag erbjuder gärna mina tjänster både som gitarrist, bassist och producent. Skriv bara på msn: affe110@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.