ardic Postat 2 oktober 2004 Dela Postat 2 oktober 2004 Tjosan! Går det att klicka ut noter med andra musknappen istället för att byta till det satans pencil-tool? Jag är van Logic användare och tänkte byta till SX då supporten för Logic slutat för PC för länge sen och man vill ju vara lite upto date! Så frågan är nu: Går det att fixa? Så man klickar ut noterna i keyeditor, pianoroll eller vad man nu vill kalla det med andra musknappen istället för att rita ut dem med den där satans pencil-toolen, jag blir galen på den!! Tjiongtjing / Johan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bonzo Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Håll ned Alt och klicka samtidigt. Eller var det Ctrl..? Ja, du får testa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BosseL Postat 3 oktober 2004 Dela Postat 3 oktober 2004 Det var Alt....å tack för tipset, metoden underlättar arbetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ardic Postat 4 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2004 Underbart! tack! Nu ska jag bara hitta en nice subtitude till Emagic ES2:an, hehe.. Peace out Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.