Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Dingis, hur gammal är du? Att gå ut på krogen är ett utmärkt sätt att träffa nya tjejer på. Med lite öl i kroppen har man lättare för att vara mer social. 🙂 Hittar du ett bra ställe, så kommer dom ibland fram till dig och snackar. 🙂

Ha, jag kommer ihåg en gång. Klockan var typ halv tre, och jag och två polare skulle dra hem. Då kommer det fram en brud, packad så in i helvete, och ber mig ta på hennes bröst! 😄 Jag gjorde det 🙁 men inget mer än så, eftersom jag vid det tillfället var upptagen. Lite synd, för förbaskat söt var hon.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag har inte skitit sen i morse och inte ens då gjorde jag det särskilt ordentligt.

Jag har inte skitit sedan februari.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Lasagne Vegetale

eller på ren svenska:

pastaplattor med grönsaksröra på

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Dingis, hur gammal är du? Att gå ut på krogen är ett utmärkt sätt att träffa nya tjejer på. Med lite öl i kroppen har man lättare för att vara mer social. 🙂 Hittar du ett bra ställe, så kommer dom ibland fram till dig och snackar. 🙂

Ha, jag kommer ihåg en gång. Klockan var typ halv tre, och jag och två polare skulle dra hem. Då kommer det fram en brud, packad så in i helvete, och ber mig ta på hennes bröst! 😊 Jag gjorde det 😎 men inget mer än så, eftersom jag vid det tillfället var upptagen. Lite synd, för förbaskat söt var hon.

Jag är 17 och väldigt osugen på krogliv.

Men oavsett så tror jag nog faktiskt mer på som jag har läst i diskussioner på ett annat forum och sådär, att man inte ska ge sig ut med attityden att man ska skaffa en tjej, utan att man ska träffa folk som man gillar och blir kompis med och om det blir mer än så av det så blir det det av sig självt. Känns mer naturligt. Fast vad vet jag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Ikväll förföljde min Poltergeist mig hem. När jag stod vid porten så hörde man sulan från dennes sko. Lät som en gubbe och en typisk gubbsula, läderbindssula typ...

Annars är det Morden i Midsomras som gäller på teve-apparaten just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast va fan, visar man att man är tillgänglig, vågar ta första steget, så går det väl lättare? Fast det är bara vad jag tycker... 😉

Jag tycker bara att det känns lite ytligt att stöta på tjejer man inte känner minsta lilla bara för att de är snygga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast va fan, visar man att man är tillgänglig, vågar ta första steget, så går det väl lättare? Fast det är bara vad jag tycker... 😉

Jag tycker bara att det känns lite ytligt att stöta på tjejer man inte känner minsta lilla bara för att de är snygga...

Hur ska du annars lära känna dom? Gå fram och snacka, och om du inte gillar personen, så gå vidare! Frisk vågat, hälften vunnet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...