Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Ja, jag gör olika kortslutningar mellan nervcellerna i hjärnan. Det blev en ganska häftig effekt när jag kopplade syncentrum till hypofysen, men man ska passa sig för att koppla ihop hörselcentrum och talcentrum märkte jag. Världens rundgång, det bara tjuter i öronen fortfarande!

musik (oregistrerad)
Postat

Välsmakande natt!

Postat

Det var jäkligt udda omslag och det ser ut som ett lapptäckem in farmor har men jag tyckte också det var rätt snyggt. Men om sagt, inte alls likt deras gamla omslag.

Och ja, jag har lov. 😎

Postat

Jag sitter och söker på tjejer i min ålder i Sverige med min musiksmak, man får upp rätt många som är söta. Azureus suger för det kraschar hela tiden.

Postat

Synd att det inte är socialt accepterat att träffa tjejer genom att stalka dem på internet. Jag hittade en som ser ut precis som min föreställda drömtjej.

Postat
Hur söker du då?

Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp.

Fan att du skulle spräcka min snygga serie där :rolleyes:

Postat
Hur söker du då?

Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp.

Vilken hemsida snackar du om? 😛

Postat
Hur söker du då?

Gotcha! 😛 Men det kunde du väl ha listat ut genom telepati! Last.fm är det.

Postat (redigerat)
Hur söker du då?

Last.fm va?

EDIT: Var inte först 😛

Redigerat av david.roennlund
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.