Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😛

Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 😄

Haha, så du menar att sånt som inte finns på CDON eller Ginza är sällsynta saker? 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten har jag kommit på att tv-serie-avsnitt med kommentatorspår är jävligt roliga att lyssna på! Har gått igenom mina två One Tree Hill-boxar och kollat på dem avsnitten som har såna spår igen. 😄 Paul Johansson pratar verkligen snabbt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud! 😄 Nu har de rea på säsong 3 av One Tree Hill, precis den jag behöver! Har ju massa jobb för tidningen som jag inte tagit betalt för än plus att studiebidraget kommer snart. Det blir nog till att köpa! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😛

Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 😄

Haha, så du menar att sånt som inte finns på CDON eller Ginza är sällsynta saker? 😛

Nej...jag tog det bara som exempel. Båda dom två har ju rätt stora sortiment. Men försök själv att hitta den vinylen då, så får du se. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 🙂

Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 🙂

Haha, så du menar att sånt som inte finns på CDON eller Ginza är sällsynta saker? 😆

Nej...jag tog det bara som exempel. Båda dom två har ju rätt stora sortiment. Men försök själv att hitta den vinylen då, så får du se. 😛

Båda är ju Grammotex-anslutna, men jag förstår vad du menar. Det finns dock en kopia på Ebay och där står det att den är "rare" så, bra jobbat! 😎 Vad betalade du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😆

Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 🙂

Haha, så du menar att sånt som inte finns på CDON eller Ginza är sällsynta saker? 😛

Nej...jag tog det bara som exempel. Båda dom två har ju rätt stora sortiment. Men försök själv att hitta den vinylen då, så får du se. 😎

Båda är ju Grammotex-anslutna, men jag förstår vad du menar. Det finns dock en kopia på Ebay och där står det att den är "rare" så, bra jobbat! 😎 Vad betalade du?

Äntligen får jag det uppskattande jag förtjänar. 🙂 40 kronor kostade den! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...