Overkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 jag skulle vilja ha en hemsida där man kan recensera så man kan få skivor gratis 😑
Overkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Haha var är Gote! 😑 Det är Sandra Bullock-festival på TV3! 🙂
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Overkill! Visst bor du i Trollhättan? Och använder Opera? jag kan se dig bland mina besökare på min blogg. 😑
Overkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Men det är nog jag för Trollhättan ligger precis bredvid Vänersborg.
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Han är en indiedrottning ifrån Vänersborg. Han har en kort svart page och tycker att jag är gammal.
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Seriöst, citerade jag precis ORUP!? 😑 Herregud. Jag ÄR gammal.
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Notera When Dream and Day Unite-vinylen längst upp. 😑
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock.
Overkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😑
Overkill Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 (redigerat) Kom och köp! 😑 Redigerat 22 mars 2008 av Overkill
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😛 Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 🙂
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 (redigerat) jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock. Insert here? EDIT: denna sida upp? Redigerat 22 mars 2008 av Micke H
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock. Insert here? EDIT: denna sida upp? Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 🙂
Pazo Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 (redigerat) Jag har tio av mickes DT grejre där! 🙂 Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛 EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛 Redigerat 22 mars 2008 av Pazo
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jag har tio av mickes DT grejre där! 🙂 Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛 EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛 Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW!
Neosus Postat 22 mars 2008 Trådstartare Postat 22 mars 2008 Jag har tio av mickes DT grejre där! 😛 Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛 EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛 Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW! Jo de e de som e så kul... Att de e bra. För de e int lika kul om de int e bra... Kul! 🙂
Pazo Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jag har tio av mickes DT grejre där! 🙂 Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛 EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛 Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW! och Killing hand! 😛
Micke H Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 Jag har tio av mickes DT grejre där! 😛 Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛 EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛 Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW! och Killing hand! 😄 Typ bästa versionen av den låten jag någonsin hört! Labrie måste, vid den här tidpunkten, ha varit en av världens bästa metal-sångare! 🙂
david.roennlund Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock. Insert here? EDIT: denna sida upp? Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 😛 Låter som en bra dröm, skulle gärna ha den själv ! 🙂
Fidden Postat 22 mars 2008 Postat 22 mars 2008 jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock. Insert here? EDIT: denna sida upp? Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 😛 Låter som en bra dröm, skulle gärna ha den själv ! 🙂 Det var en bra dröm. Bitvis. Tyvärr blev det inget med bruden, men när jag var ute och cyklade insåg jag plötsligt att det var en dröm, så då kunde jag göra skitcoola trix, typ cykla baklänges och sånt. Älskar lucid dreams 😛
Recommended Posts