Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Overkill! Visst bor du i Trollhättan? Och använder Opera? jag kan se dig bland mina besökare på min blogg. 😑

Postat

Han är en indiedrottning ifrån Vänersborg. Han har en kort svart page och tycker att jag är gammal.

Postat

jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock.

Postat
Jag har åtta av skivorna på bilden. When Dream and Day Unite är ju för övrigt kass. 😛

Produktionen och sångaren, ja. Men jag har inte ens en vinyl-spelare! Fatta däremot hur jävla sällsynt den där är. Den hittar du inte på CDon eller Ginza. 🙂

Postat (redigerat)
jag drömde att jag hånglade med en tjej som hade nån slags text inbränd på innanlåret. Kommer inte ihåg vad det stod dock.

Insert here?

EDIT: denna sida upp?

Redigerat av Micke H
Postat

Insert here?

Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 🙂

Postat (redigerat)

Jag har tio av mickes DT grejre där! 🙂

Och Fidden börjar bli både gammal och tönt om han citerar orup! 😛

EDIT: WDADU är fan asbra! Synd bara att prodden och sångaren suger ja. 😛

Redigerat av Pazo
Postat

Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW!

Postat
Jag har tio av mickes DT grejre där! 😛

Precis! Lyssnar man på bootlegs, eller officiella live-grejor, så hör man hur bra det faktiskt är! Fortune in Lies FTW!

Jo de e de som e så kul... Att de e bra.

För de e int lika kul om de int e bra...

Kul!

🙂

Postat

och Killing hand! 😛

Postat
Jag har tio av mickes DT grejre där! 😛

och Killing hand! 😄

Typ bästa versionen av den låten jag någonsin hört! Labrie måste, vid den här tidpunkten, ha varit en av världens bästa metal-sångare! 🙂

Postat

Insert here?

Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 😛

Låter som en bra dröm, skulle gärna ha den själv ! 🙂

Postat

Insert here?

Nä, det var typ nån dikt eller vers eller citat eller nåt. Ganska långt. Med rubrik och grejor. Hon var väldigt mån om att jag skulle läsa det dock, typ tryckte mitt huvud ner mot ljumskarna 😛

Låter som en bra dröm, skulle gärna ha den själv ! 🙂

Det var en bra dröm. Bitvis. Tyvärr blev det inget med bruden, men när jag var ute och cyklade insåg jag plötsligt att det var en dröm, så då kunde jag göra skitcoola trix, typ cykla baklänges och sånt. Älskar lucid dreams 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.