Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 engender?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Det där var sista, jag lovar... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Roliga grejer! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Jupp. Vissa av dom är så nördiga att jag inte förstår, men många är asroliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 hihi huhu. Vad gör du micke? Jag tvättade håret idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Jag med! Vi har så mycket gemensamt! 😉 Har varit EXTREMT oproduktiv idag. Har typ slösurfat hela dagen... 🙂 Lyssnar just nu på musik på lastFM som påminner om Kiss. Alldeles nyss Lita Ford. 😎 Själv? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Jag har vaknat och pluggade lite. sen körde jag klara till ansikttsbehandligen. Nu surfar jag å väntar på att hon ska va klar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Hmm, snacka om att bli dissad. En tjej sa precis till mig "Måste dra, min pojkvän vill ha en avsugning." 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 xkcd äger 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 HA! Tröjan är visst cool! Snackade med kompisar med stil precis å de tyckte den var phät! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Hmm, snacka om att bli dissad. En tjej sa precis till mig "Måste dra, min pojkvän vill ha en avsugning." 🙂 Och därmed undrar jag ånyo: varför heter det avsugning? För mig låter det som om den ska gå av. Makabert. Sugning eller påsugning borde duga. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 13 mars 2008 ...och då kommer nästa frågan: Dammsugare? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Var och bowlade med ungdomsredaktionen förut. Jag är bra på bowling! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Vad får du på en serie då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Fick inte så mycket idag. 🙂 154 var det bästa (vilket var bättre än dom andra i alla fall 🙂). Mitt rekord ligger på typ 220. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 300 är max va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Japp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Ok. Jag upptäckte nyss ett land som jag inte kände till fanns! Jag blev jättechockad! Komorerna är tydligen nån självständig liten ögrupp norr om Madagaskar. Och på tal om det, hur i helvete kunde de åka i kanoter över hela Indiska oceanen från Indonesien till Madagaskar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Finns massor av märkliga länder vars existens man inte har en aning om. Typ Vanuatu eller Kiribati. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population Gå längst ner och scrolla uppåt. Flera okända länder. 🙂 Många tillhör dock andra länder som typ Falklandsöarna, Gibraltar och Grönland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Finns massor av märkliga länder vars existens man inte har en aning om. Typ Vanuatu eller Kiribati. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population Gå längst ner och scrolla uppåt. Flera okända länder. 🙂 Många tillhör dock andra länder som typ Falklandsöarna, Gibraltar och Grönland. Jo, jag kände faktiskt igen alla, utom Komorerna. Ha! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 TÖntigt 🙂 Fidden är Cool! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Din tröja är ghey! Den var snyggare IRL (nu var det ju inte IRL men i alla fall en riktig bild 🙂), men det där fula på armarna förstörde den ju. 🙂 Vart köpte du den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Caliroots. Luvan och armarna är ju typ lite blank plast aktigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 mars 2008 Dela Postat 13 mars 2008 Japp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Din tröja är ghey! Den var snyggare IRL (nu var det ju inte IRL men i alla fall en riktig bild 🙂), men det där fula på armarna förstörde den ju. 😛 Vart köpte du den? Jag vill också se RIKTIG bild på Pazos fula tröja. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Be honom skicka MMS då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Har inte MMS. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts