Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Kör man i den ordningen på morgonen också? Shampo, balsam, inpackning? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 Kör man i den ordningen på morgonen också? Shampo, balsam, inpackning? 🥰 Ja precis för om du gör tvärtom så blir det jävligt....fel. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... ☺️ Jag käkar dom...det var fel alltså. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Ja, och sen permanentning och såna där gurkor man sätter på ögonen. Det gör jag varje morgon... ☺️ Jag käkar dom...det var fel alltså. 😎 Ja, det är viktigt att det är den ordningen som Neosus sa. Du ska alltså inte lägga ögonen på gurkorna. Sedan vet jag inte om det går lika bra med hela 7 cm saltgurkor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Saltgurkor i ögonen... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Saltgurkor i ögonen... 😎 Nej, du ska inte skära upp och lägga dem inuti ögonen. Du ska lägga dem ovanpå ögonlocken. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 😎 Berättade jag förresten att jag fick tag i en Jägermeister-handduk? Jag såg att bartendern hade den, bad att få köpa den och fick den gratis. ☺️ Lätt att jag tar med den på spelningar och torkar svetten ur pannan med den. 😄 (Den är rätt liten, knappast badhandduk...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Stavas handduk med ett eller två d förresten? Det är ju inte en han-duk, den är till för händerna och borde heta hand-duk! Men det ser fel ut... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven. Helt rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 GWÄH! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 spya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 😛😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag vill ha en hon-duk. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag vill ha en hon-kuk. 😊 Eller, on second thought, kanske inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 http://www.funny-videos.co.uk/videomeetthe...ersvidbos8.html Underbart! Från Balls of Steel, två stycken som åker runt och kollar på hus (ni vet med mäklare). Och så lägger dom sig och börjar knulla! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag ska nog be min farmor väva en han-duk åt mig. Vet inte om jag vill ha med eller utan chewbacca dock. Vad är chewbacca för nåt? Låter som att en nudist sätter sitt tuggummi i arslet mellan varven. Mannen till vänster är en karaktär vid namn Han Solo från de gamla starwarsfilmerna. "Mannen" till höger är Chewbacca. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 BALLS OF STEEL! 😄😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 jag döööör 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 "Mannen" till höger är Chewbacca. Ok. Vill du ha Chewbacca i mönstret? Ett 50-tal sådana inbroderade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Är det nån här som prenumerar på Studio förresten? Jag har bara några enstaka lösnummer, och lite grann känns det lite snyltigt att hänga här ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 BALLS OF STEEL! 😄😐 Vad fick dom för straff? Det utspelas inte i SaudiArabien, va? De kan vara glada för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 "Mannen" till höger är Chewbacca. Ok. Vill du ha Chewbacca i mönstret? Ett 50-tal sådana inbroderade? Jag vet inte riktigt. En annan tanke är ju att använda hans päls som råvara till tyget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 11 mars 2008 Är det nån här som prenumerar på Studio förresten? Jag har bara några enstaka lösnummer, och lite grann känns det lite snyltigt att hänga här ändå... Längesen jag slutade prenumerera... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Jag läste just om gör det själv-mikrofoner och kompressorer och grejer och fick hemska flashbacks från elkunskapen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 nej nu fan får jag väl ändå gå och lägga mig fan vad sent onödigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts