Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Sylvia brown är ju bara för störd! 🙂

På vilket sätt har du bekantat dig med henne?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, jag skulle behöva lite bättre hårprodukter än de jag har. Pazo! Du är väl den som har längst hår här, förutom mig. 🙂 Vad använder du för schampoo/balsam?

Pazo! Kom hit och svara nurå! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
kp1g1.jpg

Kolla vad jag hittade. 😲 9752. 9-7=2 och 5-2=3 - alltså 23. Borde fått vara med i filmen The Number 23 men de glömde nog att ringa mig.

Vad är filmen 23 för en film?

Hur kan korten ha nummer 9752 alla tre, för det är väl inget personnummer precis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning?

Det är ghey! 😄

Jag har sett alla Scrubs-avsnitt i ordning. Jag brukar sova när det går på tv på kvällarna så jag kan inte följa med där. 😛 Snart börjar i alla fall säsong sju igen efter pausen! 🥰

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning?
Det är ghey! 😄

Jag har sett alla Scrubs-avsnitt i ordning. Jag brukar sova när det går på tv på kvällarna så jag kan inte följa med där. 😛 Snart börjar i alla fall säsong sju igen efter pausen! 🥰

NÄR? NÄR? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör just nu någon Head & Shoulders-kombintion med schampo och balsam. Vad är inpackning?

En balsamliknande grej fast är i en liten rund burk istället för "tub". det ska man ta efter att ha kört med balsam. Och det ska ligga i längre. Instruktioner brukar finnas på burken 🥰

Bra är också att köra alla tre av samma märke. 😛

Du kan ju köra Elvitals serier. De funkar bra och kostar inte mkt .)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...