Overkill Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 WAZZZAP! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2008 It´s down 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Hurmånga brudar fick du då Micke! JU!Pico hadde fyra på G! Ja jävlar, vilken kväll alltså. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2008 snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Hurmånga brudar fick du då Micke! JU!Pico hadde fyra på G! Ja jävlar, vilken kväll alltså. 😉 Ha, mer än mig. 😆 Jag hånglade med båda brudarna, med fem minuters mellanrum. 😄 Kände mig lite som DoL. 😄 Fast något nupp fick jag inte, det höll inte riktigt. Båda kom på vad jag höll på med... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2008 hähähä 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 proteinsyntesen 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Hej! Jag lade till en länk till min last.fm i min myspace genom att skriva <a href="http://www.last.fm/user/brucelogsdon/">HERE!</a>. Hur gör så att det öppnas i ett nytt fönster och inte i det samma? Lägga till new eller något någonstans? Vart i så fall? 😏 Gör inte det för allt i världen! Om jag vill ha ett nytt fönster (varför?)/flik så öppnar jag den så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Okej. Tycker själv att det är asstörande att det inte öppnas i nytt fönster när man gör så. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Death Cab-plattorna jag köpte för någon vecka sedan växer verkligen för varje gång man lyssnar på dem. Something About Airplanes är verkligen deppig. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Jag har ätit chips och är kissnödig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Å vad härligt att knäcka handleden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2008 Dela Postat 9 mars 2008 Jag har lunginflammation, bronkit eller nåt skit. Det får jag av regn, att vänta på bussen i 35 minuter räcker gott och väl! Bussdjävlar som inte kommer.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Sylvia brown är ju bara för störd! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Hmm, jag skulle behöva lite bättre hårprodukter än de jag har. Pazo! Du är väl den som har längst hår här, förutom mig. 🙂 Vad använder du för schampoo/balsam? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2008 Rakapparat heter min hårprodukt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Nja, lite hår skymtar jag allt på din avatar. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh vill inte vill inte vill inte vill inte skolarbete suger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Får man skita i skolan? Jag har ju fan mvg i varenda jävla ämne hittills, så vafan om jag skiter i att lämna in en jävla fittuppsats i naturkunskap (= flumkunskap för våran lärare är hippie). Rocknroll bitches. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Jag gillar att man kan höja skrivbordet här, så man står upp och skriver. Perfekt när man får ont i arslet. 🙂 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2008 ...är man bajsnödig så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 mars 2008 Dela Postat 10 mars 2008 Visste väl att jag skulle få dum bajskommentar om det. Fast jag hade tippat på Dingbats. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts