Neosus Postat 6 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 HAllå! Ge mig en studio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2008 OKej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 Men jag vill också ha en jue. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 Major Metallica! Glad, akustisk Metallica! Något av det grymmaste jag hört. Något av det märkligaste jag hört 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 huvudvärk idag med. vad fan är det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 Major Metallica! Glad, akustisk Metallica! Något av det grymmaste jag hört. Något av det märkligaste jag hört 😛 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2008 repahejdå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 huvudvärk idag med. vad fan är det här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 Jag vet. 😛 Orkade inte svara på ditt sms, kostar ju pengar vafan. 😎 Blev bättre när jag åt men inte bra ändå... Bokade ny synundersökning förut med, för det kan vara det. Men optikern ska resa bort så första tiden ledig var 26 mars. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 HAllå!Ge mig en studio! 😄 Mig med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 mars 2008 Dela Postat 6 mars 2008 L is real 2041 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Morr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Morr... same same... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Hallo göbbar! Nu har jag skrevet i tråden om den däringa tjommen som ville skapa änna nytt forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Fortfarande ont i nacken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Ikväll ska jag se Kent... syns på söndag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Fortfarande ont i nacken... Headbangat för mycket? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Fortfarande ont i nacken... Headbangat för mycket? 🙂 givetvis ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Ja, din musik har din påverkan på folk, har jag märkt. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Hej! Idag var syv här och pratade. Funderar för tillfället på Politices kandidatprogram i Uppsala. Men vi får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Mycket att göra idag... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 texten till Styrofoam Plates kan vara den bästa på länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 7 mars 2008 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 a stranger with your doorkey explaining that I'm just visiting the postal service 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Konstigt... jag har ju startat nån tråd om e-biljetter och biljetter över Nätet i allmänhet.... och vad händer?? Jo Sverker står nu i rutan och pratar om just det!! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Hej! Idag var syv här och pratade. Funderar för tillfället på Politices kandidatprogram i Uppsala. Men vi får se. De är rätt grymmt ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 mars 2008 Dela Postat 7 mars 2008 Jag funderar på att skita i civilingenjör helt och hållet och gå typ antropolog eller något. Allt detta kom jag fram till genom att jag faktiskt börjar bli lite intresserad av musiketnologin. Vore ju assoft att jobba med att studera musikulturer och sånt ju 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2008 gunatt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts